Νέα στρατηγική τιμολόγησης από τη ΜΑΚΒΕΛ – EURIMAC

«Επενδύουμε στην ειλικρίνεια και στη μακροχρόνια εμπιστοσύνη με τους καταναλωτές μας», τονίζει η εταιρεία
Μειωμένες και σταθερές τιμές κάθε μέρα στη σειρά των κλασσικών ζυμαρικών της προσφέρει η ΜΑΚΒΕΛ – EURIMAC εγκαινιάζοντας νέα στρατηγική τιμολόγησης. Η κίνηση αυτή αποσκοπεί στην πλήρη διαφάνεια και αξιοπιστία προς τον καταναλωτή, σε μια αγορά που χαρακτηρίζεται από συχνές και βραχυπρόθεσμες προσφορές.
Σε ένα περιβάλλον όπου οι τιμές αλλάζουν συνεχώς και οι προσφορές δημιουργούν σύγχυση, η ΜΑΚΒΕΛ επιλέγει να προσφέρει τιμές χωρίς χρονικούς περιορισμούς, χωρίς «μικρές προσφορές με αστερίσκους», διασφαλίζοντας έτσι μια σταθερή και προσιτή επιλογή για το καθημερινό τραπέζι.
«Επενδύουμε στην ειλικρίνεια και στη μακροχρόνια εμπιστοσύνη με τους καταναλωτές μας», τονίζει η εταιρεία. «Τα κλασσικά ζυμαρικά ΜΑΚΒΕΛ μόνο με ελληνικά σιτάρια γίνονται ο αξιόπιστος σύμμαχος στο καθημερινό γεύμα, με τιμές που δεν μεταβάλλονται απρόβλεπτα αλλά παραμένουν οικονομικές και σταθερές και πάντα με την γεύση ΜΑΚΒΕΛ.»
Η νέα στρατηγική της ΜΑΚΒΕΛ – EURIMAC αναδεικνύει τη δέσμευση της εταιρείας να προσφέρει στους καταναλωτές μια απλή, ξεκάθαρη και σταθερή λύση τιμών στο ράφι, απαλλάσσοντάς τους από το άγχος των επαναλαμβανόμενων προσφορών.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις