Στόχος ο εκσυγχρονισμός και η διεύρυνση του χαρτοφυλακίου

Επενδύσεις συνολικού ύψους 12 εκατ. ευρώ σε ορίζοντα δεκαετίας, τόσο σε μηχανολογικό εξοπλισμό, όσο και σε πάγια στοιχεία, περιλαμβάνει το στρατηγικό πλάνο του ομίλου Mantis για την ιστορική οινοποιία Μαλαματίνα, προκειμένου να διασφαλιστεί η συνέχιση μιας σημαντικής επιχειρηματικής διαδρομής 127 ετών, αλλά και να τεθούν οι προϋποθέσεις για δυναμική ανάπτυξη στο μέλλον.

Υπενθυμίζεται ότι στις 22 Δεκεμβρίου 2021, όταν, με απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης, η Μαλαματίνα πέρασε στον όμιλο Mantis, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της. Με την απόφαση του πρωτοδικείου επικυρώθηκε το σχέδιο εξυγίανσης και δημιουργήθηκε μια νέα εταιρεία, η Οινοποιία Μαλαματίνα ΑΕΒΕ, με έδρα τη Θεσσαλονίκη στην οποία μεταβιβάστηκε μέρος του ενεργητικού και του παθητικού της παλαιάς εταιρείας. Τη διοίκηση της νέας εταιρείας έχει αναλάβει ο Νίκος Κεράνης, ως Διευθύνων Σύμβουλος και Μέτοχος, ενώ ο Κώστας Μαλαματίνας παραμένει ενεργό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου.

Ήδη μέσα στο πρώτο επτάμηνο από την απόκτηση της οινοποιίας, ο όμιλος Mantis έχει επενδύσει πάνω από 1,5 εκατ. ευρώ σε μηχανολογικό εξοπλισμό για τα οινοποιεία.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι επενδύσεις που σχεδιάζει και υλοποιεί η νέα ιδιοκτησία στοχεύουν στον εκσυγχρονισμό της γραμμής εμφιάλωσης ώστε να παραμείνει το εμφιαλωτήριο της Μαλαματίνα ως το μεγαλύτερης δυναμικότητας στο χώρο των Βαλκάνιων, στην υποστήριξη νέων συσκευασιών και κωδικών, καθώς και την αναβάθμιση και ανάπτυξη των οινοποιείων που διαθέτει η εταιρεία στον Φάρο Χαλκίδας και στην Ασωπία, κοντά την Θήβα. Ταυτόχρονα, στοχεύουν να διευρύνουν το προϊόντικό χαρτοφυλάκιο με 100% ελληνικά προϊόντα, ώστε να διασφαλίζουν υψηλή και σταθερή ποιότητα σε συνδυασμό με ανταγωνιστικές τιμές. Ήδη η Μαλαματίνα έχει προχωρήσει στην κυκλοφορία νέων ετικετών κρασιών με την ονομασία Φίλιωμα (Λευκό – Ροζέ – Ερυθρό) αλλά και δύο νέες ρετσίνες με το όνομα ΡΕΖΙΝΕ (Λευκή και Ροζέ), ενώ έχει ήδη ξεκινήσει να παρέχει υπηρεσίες παραγωγής και εμφιάλωσης κρασιών σε τρίτους.

Στόχος του ομίλου Mantis είναι ο υπερδιπλασιασμός των καθαρών πωλήσεων της οινοποιίας στην επόμενη πενταετία, με προοπτική να ανέλθουν στα 20 εκατ. ευρώ, έναντι 9,5 εκατ. ευρώ το 2021 και οι εξαγωγές να φτάσουν στο 25% του τζίρου της. Μάλιστα, η εταιρεία σχεδιάζει τη σύσταση θυγατρικής στη Γερμανία για την καλύτερη προώθηση των ετικετών της στην κεντροευρωπαϊκή αγορά.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις