Η εβδομάδα που ξεκινά θα κρίνει εν πολλοίς την κερδοφορία για χιλιάδες εμπορικές επιχειρήσεις.

Του Δημήτρη Χριστούλια

Σε κρίσιμο σταυροδρόμι βρίσκονται οι εμπορικές επιχειρήσεις, οι οποίες μέχρι στιγμής, στην πλειονότητά τους, βλέπουν τις πωλήσεις τους αυξημένες σε σχέση με πέρυσι αλλά χαμηλότερες σε σχέση με το 2019. Πλέον έχουν εναποθέσει τις ελπίδες τους στην πληρωμή του δώρου Χριστουγέννων στον ιδιωτικό τομέα, η οποία πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί μέχρι αύριο Τρίτη, για να μπορέσει να κλείσει η χρονιά με θετικό πρόσημο.

Η ενεργειακή κρίση, ήρθε να προστεθεί στην υγειονομική με αποτέλεσμα η αγοραστική δύναμη να έχει μειωθεί με τους περισσότερους καταναλωτές να περιορίζουν τις αγορές τους στα απολύτως αναγκαία. Ο προβληματισμός μάλιστα δεν φαίνεται να περιορίζεται μόνο στους εμπόρους ειδών ένδυσης και υπόδησης αλλά και στις επιχειρήσεις τροφίμων, καθώς η ακρίβεια σε εκατοντάδες προϊόντα περιορίζει την κατανάλωση.

Σημειώνεται δε ότι οι πωλήσεις του Δεκεμβρίου, για πολλές επιχειρήσεις αποτελούν ένα σημαντικό ποσοστό από τον ετήσιο τζίρο που πραγματοποιούν. Οι επιχειρήσεις που για άλλη μια φορά έχουν την τιμητική τους είναι αυτές που πωλούν παιχνίδια, ρούχα και υποδήματα για μικρά παιδιά. Τις προηγούμενες ημέρες μάλιστα, σε πολλά από τα καταστήματα παιχνιδιών η αγοραστική κίνηση ήταν ιδιαίτερα υψηλή. 

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις