Μέσω προωθητικών ενεργειών αλλά και με μείωση της τιμής σε φρέσκο αγελαδινό γάλα και παραδοσιακό αγελαδινό γιαούρτι

Σε μείωση στις τιμές των γαλακτοκομικών προϊόντων της μέσω προωθητικών ενεργειών που θα διαρκέσουν ολόκληρο το 2023 αλλά και στις τιμές στις συσκευασίες φρέσκου αγελαδινού γάλακτος και του παραδοσιακού αγελαδινού γιαουρτιού ανακοίνωσε πως προχωρά η ελληνική γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι.

Σύμφωνα με την εταιρεία, καθώς διαφαίνεται στον ορίζοντα η αποκλιμάκωση των τιμών των πρώτων υλών της, η Κρι Κρι επιστρέφει στους καταναλωτές μέρος των ανατιμήσεων που είχαν σημειωθεί το προηγούμενο διάστημα. Η μείωση στις τιμές των γαλακτοκομικών προϊόντων της υπολογίζεται να ξεπεράσει τα 3.000.000 ευρώ συνολικής αξίας, και θα πραγματοποιηθεί με έντονες προωθητικές ενέργειες που θα διαρκέσουν ολόκληρο το 2023.

Επιπλέον, από τις 10 Απριλίου η εταιρεία θα προχωρήσει σε μείωση της τιμής  των συσκευασιών φρέσκου αγελαδινού γάλακτος και του παραδοσιακού αγελαδινού γιαουρτιού κατά 10%.

 Παράλληλα η Κρι Κρι δίνει έμφαση σε δράσεις που αφορούν σε θέματα περιβάλλοντος, κοινωνίας και εταιρικής διακυβέρνησης. Σημειώνεται πως συμμετέχοντας και στον σχετικό δείκτη Athex ESG του Χρηματιστηρίου Αθηνών, οι συνολικές δαπάνες της εταιρείας για ενέργειες ESG το 2022 ανήλθαν σε €1.500.000.

Οι δαπάνες αυτές αφορούσαν μεταξύ άλλων πρωτοβουλίες προς όφελος των εργαζομένων της εταιρείας, όπως ιδιωτικό πρόγραμμα ασφάλισης εργαζομένων, bonus, επιδόματα ακρίβειας λόγω του υψηλού πληθωρισμού, εβδομαδιαία παροχή προϊόντων, εκπαίδευση και ασφάλεια εργαζομένων. Η εταιρεία απασχολεί σήμερα 550 εργαζόμενους ενώ το 2022 πραγματοποιήθηκαν 100 νέες προσλήψεις.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις