Η κοινή πρωτοβουλία του Johnnie Walker και της FREENOW υλοποιήθηκε για πρώτη φορά με επιτυχία τον περασμένο Ιούλιο

Το Johnnie Walker, το παγκοσμίου φήμης σκωτσέζικο ουίσκι της DIAGEO με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ελλάδα και τον κόσμο και η FREENOW, το Νο1 Taxi App στην Ελλάδα με παρουσία σε 9 αγορές στην Ευρώπη, ενώνουν τις δυνάμεις τους για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ με μία σειρά πρωτοβουλιών ευαισθητοποίησης σχετικά με το αλκοόλ και την οδήγηση. Η συνεργασία αυτή αποτελεί μέρος της συνολικότερης δράσης της DIAGEO, και του 10ετούς πλάνου της για την βιώσιμη ανάπτυξη “Society 2030: Spirit of Progress”, προασπίζοντας τη μετριοπαθή κατανάλωση και συνεχίζοντας να συμβάλλει στην αντιμετώπιση των βλαβών που σχετίζονται με το αλκοόλ.

Η κοινή πρωτοβουλία του Johnnie Walker και της FREENOW υλοποιήθηκε για πρώτη φορά με επιτυχία τον περασμένο Ιούλιο, στη διάρκεια των καλοκαιρινών μουσικών φεστιβάλ Release Athens και Rockwave, όπου περισσότεροι από 3.000 ενήλικοι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους για το αλκοόλ μέσα από το “DRINKiQ Quiz”, αλλά και να ευαισθητοποιηθούν σχετικά με το αλκοόλ και την οδήγηση, ώστε να κάνουν την ασφαλή επιλογή μετακίνησης με το FREENOW app, αφού απολαύσουν το αγαπημένο τους ποτό.

Η συνέχεια της κοινής πρωτοβουλίας πραγματοποιείται ήδη από τα μέσα Σεπτεμβρίου, σε μεγάλες αλυσίδες super market σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και περιλαμβάνει προωθητική δράση για την υπεύθυνη συμπεριφορά των καταναλωτών σχετικά με το αλκοόλ, από τις ίδιες τις φιάλες του Johnnie Walker Red & Black, οι οποίες:

  • με ειδική QR code σήμανση, παραπέμπουν τους καταναλωτές στην εκπαιδευτική διαδραστική πλατφόρμα Wrong Side of The Road2, μία εικονική εμπειρία μάθησης για τις επιπτώσεις του αλκοόλ στην οδήγηση, καθώς και τις συνέπειες που προκύπτουν από την απόφαση να οδηγήσουν, ενώ έχουν καταναλώσει αλκοόλ, και παράλληλα,
  • δίνεται κίνητρο ασφαλούς μετακίνησης με FREENOW δώρα από τη DIAGEO, που οι καταναλωτές μπορούν να εξαργυρώσουν σκανάροντας τον ειδικό κωδικό QR που βρίσκεται και αυτός πάνω στο υλικό επικοινωνίας που φέρει η φιάλη.

Ο Γιώργος Ψωμιάδης, Εμπορικός Διευθυντής της DIAGEO στην Ελλάδα, δήλωσε σχετικά: «Η προώθηση της μετριοπαθούς κατανάλωσης και η αντιμετώπιση της επιβλαβούς χρήσης αλκοόλ και των συμπεριφορών που σχετίζονται με αυτή, δεν είναι μόνο η ορθή πρακτική· είναι ουσιαστικό μέρος της φιλοδοξίας μας για τις επιδόσεις της DIAGEO και των μαρκών της. Είναι χαρά μας να βρίσκουμε τόσο αξιόλογους συνοδοιπόρους, όπως είναι η FREENOW, στην προσπάθεια μας αυτή να δημιουργήσουμε θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και τις ομάδες μέσα στις οποίες ζούμε, εργαζόμαστε, προμηθεύουμε και πουλάμε».

Η Κατερίνα Παπαζαχαρίου, Head of Marketing της FREENOW Ελλάδας, δήλωσε, «Η ασφάλεια στις μετακινήσεις αποτελεί προτεραιότητα στις υπηρεσίες που προσφέρουμε μέσω του FREENOW app, και η συνεργασία με το εμβληματικό ουίσκι της DIAGEO, το Johnnie Walker, υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας να προωθούμε υπεύθυνες επιλογές. Προσφέροντας αξιόπιστες λύσεις μετακίνησης μέσω της πλατφόρμας μας, δίνουμε τη δυνατότητα σε όλους να πάρουν τη σωστή απόφαση, ειδικά μετά από μια βραδινή έξοδο».

Με γνώμονα την δέσμευση των δύο εταιρειών πίσω από την κοινωνική ευθύνη και συνδυάζοντας την εμβέλεια του Johnnie Walker και την τεχνογνωσία της FREENOW στις λύσεις μετακίνησης, η κοινή δραστηριοποίηση θα συνεχιστεί και τους επόμενους μήνες μέσα από ενέργειες σε σημεία και περιστάσεις επιτόπιας κατανάλωσης, σε μεγάλα σημεία λιανικής πώλησης, σε οχήματα μετακίνησης της FREENOW, αλλά και μέσα από όλα τα κανάλια επικοινωνίας των δύο εταιρειών.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις