Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων: Επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ την επόμενη πενταετία
Το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την προσθήκη νέων γραμμών παραγωγής, κτιριακές υποδομές και logistic ενώ έμφαση θα δοθεί στην τεχνολογία, στην ψηφιοποίηση και στη βιωσιμότητα
Του Δημήτρη Χριστούλια
Επενδύσεις ύψους 100 εκατ. ευρώ αναμένεται να πραγματοποιήσει την επόμενη πενταετία η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων.
Το όραμα της εταιρείας παρουσίασε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Πέτρος Σεπετάς, ο οποίος δήλωσε ότι «33 χρόνια μετά, βλέποντας την πορεία μας, μπορώ να πω με κάθε σεμνότητα ότι καταφέραμε και κάναμε την έμπνευσή μας πραγματικότητα. Δημιουργήσαμε μία οικογενειακή επιχείρηση που αναγνωρίστηκε και τιμήθηκε από τους Έλληνες καταναλωτές. Που καταξιώθηκε στην ηγετική θέση της Ελληνικής αγοράς κι αυτό γιατί κεντρικός πυρήνας του σκεπτικού, της φιλοσοφίας μας ήταν ο σεβασμός στη δουλειά μας, στον τόπο μας, στους ανθρώπους μας και τους καταναλωτές».
Στη συνέχεια, η κα Ελένη Θεοχάρη, γενική διευθύντρια και αναπληρώτρια διευθύνουσα σύμβουλος, αναφέρθηκε στις αξίες και την εταιρική κουλτούρα, τονίζοντας ότι «έμπνευση και όραμα είναι οι δύο λέξεις, είναι οι έννοιες που προσδιορίζουν, που περιγράφουν την πορεία, την εμπειρία, το ταξίδι. Είναι οι δύο πηγές που αναβλύζουν δύναμη δημιουργίας. Τη δύναμη που ξεπερνά την αγωνία, που σε σπρώχνει ολοένα και περισσότερο πιο κοντά στην πραγματοποίηση του ονείρου. Η δημιουργία, το γνωρίζετε πολύ καλά, εκτός από σκληρή δουλειά και αφοσίωση στηρίζεται στις αξίες του καθενός από εμάς. Στηρίζεται στις αξίες της οικογένειας, των ανθρώπων, των συνεργατών μας. Οι αξίες είναι τα συστατικά στοιχεία πάνω στα οποία δημιουργήθηκε και στηρίζεται η αντίληψη, η φιλοσοφία, η συμπεριφορά και η άποψή μας για το υγιές επιχειρείν. Είναι η εταιρική μας φήμη και κουλτούρα. Είναι η ψυχή και το πρόσωπό μας. Είμαστε περήφανοι γι’ αυτό που πετύχαμε. Πέραν των οικονομικών αξιών, παράγουμε κοινωνικές υπεραξίες για όλη την Ελλάδα. Στηρίζουμε την Ελλάδα της δημιουργίας, της δουλειάς, του πολιτισμού, της αλληλεγγύης».
«Μεγαλώνουμε, αναπτυσσόμαστε, γινόμαστε πιο δυνατοί»
Ο Κωνσταντίνος Σεπετάς, Chief Marketing Officer, ανέλυσε τους τομείς επένδυσης της χρηματοδότησης που υλοποιεί και σκοπεύει να υλοποιήσει η εταιρεία και συγκεκριμένα δήλωσε: «Το λεπτομερές πενταετές μας πλάνο είναι ο οδικός χάρτης της ανάπτυξης της Ηπειρωτικής Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, του τόπου, της Περιφέρειας και συνεισφέρει στην ανάπτυξη της χώρας μας. Δημιουργούμε θέσεις εργασίας, κάνουμε πράξη τη βιωσιμότητα, συνεχίζουμε να μένουμε πιστοί στις αξίες μας. Στις αξίες που μας καθιέρωσαν στην κορυφή. Μεγαλώνουμε, αναπτυσσόμαστε, γινόμαστε πιο δυνατοί για να μπορούμε να διασφαλίζουμε την ποιότητα και να ανοίγουμε δρόμους για τον κλάδο». Επίσης, ο Κων. Σεπετάς τόνισε ότι «από σήμερα, σκοπός μας είναι να αναπτυχθεί το brand της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων. Καθότι ανοιγόμαστε με διαφορετικά brands, με την εξέλιξη παραγωγικών μονάδων σε διαφορετικά μέρη της χώρας. Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων θα είναι το όχημα για τις επενδύσεις στις παραγωγικές μονάδες και την ανάπτυξη νέων πραγμάτων ή ενδεχομένως και είσοδο σε νέες αγορές».
Σύμφωνα πάντα με τον Κων. Σεπετά «στόχος μας είναι τα προϊόντα να μπορούν να φτάσουν σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Οι καταναλωτές θα βρίσκουν όλες τις προϊοντικές επιλογές όπου κι αν βρίσκονται στη χώρα μας. Σε κάθε νησί, σε κάθε πόλη, κάθε χωριό. Θα είμαστε παντού».
Στο πλαίσιο αυτό η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων επενδύει:
*4 εκατ. ευρώ σε ιδιόκτητο στόλων φορτηγών
*5 εκατ. ευρώ σε τεχνολογικό εξοπλισμό και σε συστήματα οργάνωσης, ώστε οι διαδικασίες λειτουργίας να απλοποιηθούν και οι εργαζόμενοι να έχουν στα χέρια τους την τελευταία τάση της τεχνολογίας
*28 εκατ. ευρώ για να στηριχθεί όλο το δίκτυο των πελατών της εταιρείας, καθώς, σύμφωνα με τον Κων. Σεπετά «βρισκόμαστε πάντα δίπλα στον επαγγελματία, με μια ευρεία γκάμα προϊόντων, καλύπτοντας όλες τις ανάγκες του με το νερό και τα αναψυκτικά, με στόχο να μας επιλέγει συνειδητά ως συνεργάτη.
Ο ίδιος σκοπός μας εμπνέει για να εξελίσσουμε ολοένα και περισσότερο τα προϊόντα μας, καλύπτοντας περισσότερες κατηγορίες όπως το πλέον ισχυρό mixer, Βίκος Pink Grapefruit που ήδη έχει φτάσει το μερίδιο του στο 21,9%. Από τα 28 εκατ. ευρώ τα 8 εκατ. ευρώ προορίζονται στην ενίσχυση της παρουσίας μας με πάγια υλικά, βοηθώντας το προϊόν μας αλλά και τον επαγγελματία να έχει άρτια εικόνα, που θα οδηγήσει σταδιακά σε αύξηση του όγκου πωλήσεων. Άλλωστε οι πωλήσεις είναι αυτές που στηρίζουν την κατανάλωση και τα 20 εκατ. ευρώ προορίζονται σε έναν πολύ σημαντικό τομέα που κανείς δεν μπορεί να παραβλέψει την ολοκληρωμένη επικοινωνία, με τη συμμετοχή της εταιρείας σε στρατηγικά σχεδιασμένες εκδηλώσεις, προωθητικές ενέργειες και σημεία επαφής με το καταναλωτικό κοινό, ενισχύοντας την μεταξύ μας σχέσεις».
Αξίζει να σημειωθεί ότι μεταξύ άλλων η εταιρεία έχει προγραμματίσει 79 υποέργα συνολικού προϋπολογισμού 63 εκατ. ευρώ, τα οποία θα υλοποιηθούν στα 3 εργοστάσια της εταιρείας στην Περιφέρεια Ιωαννίνων στον Περίβλεπτο, στο Καλπάκι και στην ΒΙ.ΠΕ (PETCOM).
Ειδικότερα οι επενδύσεις θα αφορούν:
*Προσθήκη νέων γραμμών παραγωγής τόσο για προϊόντα όσο και για προπλάσματα και πώματα
*Αναβάθμιση υφιστάμενων γραμμών και του Παρασκευαστηρίου με προσθήκη νέων λειτουργιών και αυτοματισμών, υποστηρίζοντας το ΙΙΟT
*Επέκταση κτηριακών υποδομών (γραφεία, αποθηκευτικοί χώροι)
*Έργα εξοικονόμησης ενέργειας που περιλαμβάνουν την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πάνελ και την αντικατάσταση λαμπτήρων με LED για τη μείωση του ενεργειακού κόστους
*Έργα ψηφιακού μετασχηματισμού: μετάβαση σε cloud ERP σε τηλεφωνία μέσω διαδικτύου, και σε συστήματα διαχείρισης πελατών CRM και εργαζομένων
*Έργα υποστήριξης logistics που έχουν στόχο την αποτελεσματικότερη διαχείριση των οχημάτων μέσω του ελέγχου των χιλιομέτρων και των καταναλώσεων καυσίμου.
Τέσσερις πυλώνες ανάπτυξης
Από την πλευρά του ο Παύλος Σεπετάς, Operations και Tech Manager, δήλωσε ότι «η τεχνολογία είναι ένας μεγάλος εξισωτής, παρέχοντάς μας εργαλεία που κάποτε ήταν αποκλειστικά για χρήση από πολυεθνικούς γίγαντες. Αυτός ο εκδημοκρατισμός ενισχύει τον υγιή ανταγωνισμό, οδηγώντας σε προϊόντα και υπηρεσίες υψηλότερης ποιότητας και μεγαλύτερης προσβασιμότητας. Στα επόμενα πέντε χρόνια, προσδοκούμε να είμαστε το επιτυχημένο case study στον τομέα της ελληνικής βιομηχανίας».
Οι βασικοί τέσσερις πυλώνες της ανάπτυξης όπως επεσήμανε ο Παύλος Σεπετάς είναι «πρώτον ο περαιτέρω εκσυγχρονισμός της παραγωγής και η προσθήκη νέων γραμμών για την αύξηση της δυναμικότητας, δεύτερον οι επενδύσεις σε κτιριακές υποδομές και logistics, τρίτον, το κομμάτι της τεχνολογίας και της ψηφιοποίησης και τέταρτον οι περαιτέρω επενδύσεις που αφορούν στη βιωσιμότητα. Πάνω από όλα, ωστόσο, και το στοιχείο εκείνο που θα κάνει τη εταιρεία να ξεχωρίσει, όπως επισημάνθηκε από τη διοίκηση της, βρίσκεται η επικοινωνία με τον καταναλωτή». Επίσης, ο Παύλος Σεπετάς επισήμανε ότι «επενδύουμε στους ανθρώπους μας και τους ενδυναμώνουμε και γιατί χωρίς αυτούς τίποτα από ταπαραπάνω δεν είναι εφικτό, μέσα από εσωτερικά αλλά και εξωτερικά εκπαιδευτικά προγράμματα.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις