Το brand Mythos, βάζει στόχο να κάνει τη χαρά προσβάσιμη σε όλους!

«Τα πράγματα αλλάζουν από αυτούς που πιστεύουν πως η χαρά αποκλείεται να αποκλείσει κάποιον». Αυτό το μήνυμα θέλει να διαδώσει το brand Mythos βάζοντας στόχο να σβήσει τα όρια στη διασκέδαση, σιγά σιγά, αλλά σταθερά, με μια ιστορία, μια βόλτα, ένα μπαρ, μια παραλία τη φορά, μέχρι η χαρά να μας χωρέσει όλους!

Σε αυτή τη φράση συνοψίζεται και η ουσία της καμπάνιας, που είναι απόλυτα συνδεδεμένη με τη φιλοσοφία της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, η οποία επιδιώκει τη διατήρηση ενός ισότιμου, ποικιλόμορφου και συμπεριληπτικού περιβάλλοντος, που αγκαλιάζει τη διαφορετικότητα, προάγει την ίση και δίκαιη αντιμετώπιση και ενθαρρύνει την ελευθερία έκφρασης του καθενός ξεχωριστά σε όλα τα επίπεδα, τόσο εντός της εταιρείας όσο και στην κοινωνία γενικότερα.

Με βασικό μήνυμα «#NoLabel. Καμία «ετικέτα» δεν μπορεί να μας προσδιορίσει και να μας αποκλείσει!» η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, ακολουθεί ένα συγκεκριμένο πλάνο δράσεων και θέτει συγκεκριμένους στόχους, εστιάζοντας σε δύο βασικούς πυλώνες: Tην ισορροπία εκπροσώπησης ως προς το φύλο και τη στήριξη ομάδων ατόμων με αναπηρία, επιβεβαιώνοντας πως για την εταιρεία, οι έννοιες της Διαφορετικότητας, Ισότητας και Συμπερίληψης δεν αποτελούν απλώς μια τάση της εποχής.

«Παντού Υπάρχει ένα Είμαι Δίπλα Σου»

Την ίδια στιγμή, με όχημα τη νέα επικοινωνιακή καμπάνια, «Παντού Υπάρχει ένα Είμαι Δίπλα Σου», ο Mythos, επιδιώκει να προβληματίσει, να ενεργοποιήσει αλλά και να μας ωθήσει όλους στην υιοθέτηση μιας πιο συμπεριληπτικής νοοτροπίας. Για αυτόν τον λόγο και προκειμένου να διασφαλιστεί ο πλήρως προσβάσιμος και συμπεριληπτικός χαρακτήρας της καμπάνιας, η ομάδα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας κατά τον σχεδιασμό της προχώρησε σε συνεργασίες με ειδικούς φορείς, όπως είναι ο Σύνδεσμος Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους (Σ.Κ.Ε.Π.) και η Black Light. Βασικός στόχος των συνεργειών ήταν να ενημερωθούν και να εκπαιδευτούν όλοι οι εμπλεκόμενοι, σχετικά με τον ενδεδειγμένο τρόπο επικοινωνίας και τα εργαλεία που θα έπρεπε να αξιοποιηθούν, ώστε η καμπάνια να μπορεί να απευθυνθεί σε όσο το δυνατόν περισσότερους συμπολίτες μας.

Ο Mythos δεν θέλει να είναι ένα ακόμη brand που μιλά για την αξία της συμπερίληψης σε μια μεμονωμένη περίσταση, αλλά να ανάψει μια σπίθα γύρω από αυτή, ξεκινώντας από απλά, καθημερινά και αυτονόητα πράγματα, που έχουν να κάνουν με το πείσμα, την τόλμη, τη νοοτροπία και τον τρόπο σκέψης και τελικά με τη χαρά, η οποία σίγουρα «αποκλείεται να αποκλείσει κάποιον»! Στο πλαίσιο της καμπάνιας, ο Mythos δίνει φωνή σε ιστορίες συμπερίληψης και παίρνει έμπνευση από κάθε βήμα «μυθικών» τύπων με όραμα και στόχο να κάνουν τη χαρά προσβάσιμη σε όλους. Για αυτό, και διοργανώνει και meet-ups για το κοινό, στον πλήρως προσβάσιμο χώρο της Ατράκτου, δίνοντας τη δυνατότητα γνωριμίας με τους πρωταγωνιστές της καμπάνιας και βέβαια δημιουργικής διάδρασης, παρέα με παγωμένες μπύρες Mythos.

Μέσω αντίστοιχων πρωτοβουλιών και με απόλυτη επίγνωση, ενσυναίσθηση και σεβασμό, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία σταθερά αναζητά καθημερινά νέους τρόπους για να επιστρέφει αξία πίσω στους ανθρώπους της, στους καταναλωτές, στους συνεργάτες της και ευρύτερα στην κοινωνία, ζυθοποιώντας για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο!

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις