Με γνώμονα τη μηδενική ανοχή σε κάθε μορφή διάκρισης, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία ενεργοποιείται στοχευμένα με συγκεκριμένες δράσεις

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, επιδιώκει διαχρονικά τη δημιουργία και διατήρηση ενός εργασιακού περιβάλλοντος που αγκαλιάζει την πολυμορφία και προάγει τη συμπερίληψη, εξασφαλίζοντας, ότι οι άνθρωποί της νιώθουν απολύτως ελεύθεροι να εκφράσουν τον πραγματικό εαυτό τους.

«#NoLabel. Καμία «ετικέτα» δεν μπορεί να μας προσδιορίσει και να μας αποκλείσει!»

Ως εκ τούτου, το πλαίσιο Διαφορετικότητα, Ισότητα και Συμπερίληψη, συνιστά στρατηγικό πυλώνα για την εταιρεία, με συγκεκριμένες δράσεις και κυρίως μετρήσιμους στόχους, πίσω από το ηχηρό μήνυμα “#NoLabel. Καμία «ετικέτα» δεν μπορεί να μας προσδιορίσει και να μας αποκλείσει!”. Με γνώμονα τη μηδενική ανοχή σε κάθε μορφή διάκρισης, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία ενεργοποιείται στοχευμένα με δράσεις που εστιάζουν:

  • Στην ισορροπία αντιμετώπισης και εκπροσώπησης ως προς το φύλο στην εργασία

  • Στην υποστήριξη ομάδων ατόμων με αναπηρία, μέσω συνεργασίας με σχετικούς MKO και φορείς και βέβαια σε συνδυασμό με την ενεργή συμμετοχή των εργαζομένων της

  • Σε καμπάνιες ενημέρωσης και δράσεις επικοινωνίας ως προς την προώθηση ενός συλλογικού μηνύματος συμπερίληψης

«Παντού υπάρχει ένα είμαι δίπλα σου!»

Έτσι λοιπόν, φέτος, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έκανε ένα ακόμη σημαντικό βήμα. Ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα brands της εταιρείας, η μπύρα Mythos, λανσάρισε μία νέα 360 επικοινωνιακή καμπάνια, που αντανακλά παράλληλα και τις αξίες της εταιρείας πίσω από τη Διαφορετικότητα, την Ισότητα και τη Συμπερίληψη. Με κεντρικό μήνυμα «Παντού υπάρχει ένα είμαι δίπλα σου!», ο Mythos συνεργάστηκε με πολλούς και ξεχωριστούς “ambassadors” από διαφορετικά territories, εστιάζοντας σε κάτι απλό, καθημερινό και στο οποίο έχουμε όλοι πρόσβαση: στη ΧΑΡΑ! Γιατί η χαρά αποκλείεται να αποκλείσει κάποιον. Και το αποτέλεσμα δεν ήταν μόνο επιτυχημένο, αλλά μας χάρισε και την πρώτη καθολικά προσβάσιμη τηλεοπτική καμπάνια στον κλάδο της μπύρας στη χώρα μας.

Η ομάδα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας συνεργάστηκε με τον Σ.Κ.Ε.Π. (Σύνδεσμος Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους) και την “Black Light”, προκειμένου να ενημερωθούν και να εκπαιδευτούν όλοι οι εμπλεκόμενοι συνεργάτες, σχετικά με τον ενδεδειγμένο τρόπο επικοινωνίας και τα εργαλεία που θα έπρεπε να αξιοποιηθούν, ώστε να διασφαλιστεί ο πλήρως συμπεριληπτικός χαρακτήρας της καμπάνιας, σε όλες της τις εκφάνσεις.

Πολύ πρόσφατα, η Τζελίνα Σούχλα, Communication Manager της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, συμμετείχε στο πάνελ “Inclusion Matters in Business” του 5th Diversity in Business Conference, όπου και παρουσίασε το case study της εν λόγω συμπεριληπτικής καμπάνιας της μπύρας Mythos, καθώς και την ευρύτερη στρατηγική της εταιρείας σε θέματα που αφορούν στη Διαφορετικότητα, Ισότητα και Συμπερίληψη.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις