Δυναμική επιστροφή στην ελληνική αγορά θα επιχειρήσει να κάνει τους αμέσως επόμενους μήνες η γαλλική αλυσίδα.

Του Δημήτρη Χριστούλια

Δέκα χρόνια μετά την αποχώρηση της η Carrefour επιστρέφει στην Ελλάδα μέσω της νεοσύστατης εταιρείας Retail & More, θυγατρική του ομίλου Teleunicom, που βρίσκεται υπό την ομπρέλα της AVE συμφερόντων Νίκου Βαρδινογιάννη.

Όπως αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση που εξεδόθη: «Η Carrefour International Partneship ανακοινώνει μια νέα συνεργασία που υπεγράφη με την Retail & more S.A., θυγατρική του Ομίλου Teleunicom, προκειμένου να επαναφέρουν το σήμα και τα κορυφαία προϊόντα της Carrefour στους Έλληνες καταναλωτές.

Η συνεργασία έχει ως στόχο την τοποθέτηση και ανάπτυξη των σημάτων Carrefour στην ελληνική επικράτεια. Τα πρώτα καταστήματα θα ανοίξουν στην Ελλάδα έως το καλοκαίρι του 2022.

«Το σήμα και τα προϊόντα της Carrefour είναι ευρέως γνωστά στην Ελλάδα και είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε τη δυνατότητα να προφέρουμε ξανά στους Έλληνες καταναλωτές ό,τι καλύτερο διαθέτουμε. Ο Όμιλος Teleunicom και η θυγατρική του Retail & more, είναι για εμάς η καλύτερη βάση για να μπούμε γρήγορα και αποτελεσματικά στην ελληνική αγορά. Με την είσοδο στην Ελλάδα το 2022, η Carrefour International Partneship ενισχύει την αναπτυξιακή της πορεία σε νέες αγορές» δήλωσε ο Patrick Lasfargues, Executive Director της Carrefour International Partnerships.

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την επαναφορά των σημάτων και των καινοτόμων εμπορικών μοντέλων της Carrefour στην Ελλάδα. Οι Έλληνες καταναλωτές θα ζήσουν την εμπειρία ενός πρωτοποριακού omnichannel οικοσυστήματος που θα προσφέρει ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες, προσβάσιμα σε όλους», λέει ο Βασίλης Στασινούλιας, CEO της Retail & more.

«Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια νέα επιχειρηματική δραστηριότητα στον τομέα της λιανικής και των τροφίμων και ήταν μεγάλη μας επιθυμία να επαναφέρουμε την Carrefour στην ελληνική αγορά. Στις συζητήσεις μας με την Carrefour International Partnership, επιβεβαιώθηκαν πλήρως ο στρατηγικός σχεδιασμός και η φιλοδοξία μας για τα brands της Carrefour» εξηγεί ο Βασίλης Παπαδόπουλος, CEO της Teleunicom.

Σύμφωνα με τα τελευταία δημοσιοποιημένα ετήσια οικονομικά στοιχεία ο όμιλος Carrefour είχε έσοδα 78,6 δισ. ευρώ το 2020 και 320.000 εργαζόμενους.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις