Άνοιγμα καταστημάτων σε έξι νέες αγορές

Σε 6 νέες αγορές, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, επεκτείνει τη διεθνή παρουσία της το 2026 η lululemon.

Συγκεκριμένα, πέραν της χώρας μας αναμένεται να εισέλθει και στις αγορές της Αυστρίας, Πολωνίας, Ουγγαρίας και Ρουμανίας, με συνεργάτη την Arion Retail Group, καθώς και στην Ινδία, στο πλαίσιο της ήδη ανακοινωμένης συνεργασίας της με την Tata CLiQ.

Ποια είναι η lulemon

Η lululemon (NASDAQ: LULU) είναι μια εταιρεία αθλητικού ρουχισμού, υποδημάτων και αξεσουάρ για yoga, τρέξιμο, προπόνηση, τένις, γκολφ και άλλες δραστηριότητες, δημιουργώντας προϊόντα και εμπειρίες με χαρακτήρα, που χτίζουν ουσιαστικές συνδέσεις και ξεκλειδώνουν μεγαλύτερες δυνατότητες και ευεξία για όλους.

Θέτοντας τα πρότυπα στην καινοτομία υφασμάτων και στον λειτουργικό σχεδιασμό, η lululemon συνεργάζεται με yogis και αθλητές σε τοπικές κοινότητες σε όλο τον κόσμο για συνεχή έρευνα και ανατροφοδότηση σχετικά με τα προϊόντα της. 

Με παρουσία σήμερα σε περισσότερες από 30 αγορές παγκοσμίως, η εταιρεία διαθέτει ένα εδραιωμένο και διαρκώς αναπτυσσόμενο αποτύπωμα στη Βόρεια Αμερική, την περιοχή EMEA, την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού και την Κίνα.

Οι επερχόμενες είσοδοι σε νέες αγορές σηματοδοτούν ένα ακόμη σημαντικό βήμα στη διεθνή επέκταση της lululemon και ακολουθούν την είσοδο της εταιρείας στην Ιταλία το περασμένο καλοκαίρι, καθώς και τα πρόσφατα ανοίγματα σε Δανία, Τουρκία και Βέλγιο μέσω του μοντέλου franchising. Οι προετοιμασίες για τα νέα ανοίγματα θα συνεχιστούν και το επόμενο έτος, με περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις τοποθεσίες των καταστημάτων, τα χρονοδιαγράμματα και τα community activations να ανακοινώνονται εντός του 2026.

Οι επισκέπτες της lululemon σε Ελλάδα, Αυστρία, Πολωνία, Ουγγαρία και Ρουμανία θα έχουν πρόσβαση σε ολόκληρη τη γκάμα προϊόντων του brand online μέσω του lululemon.eu, ενώ οι επισκέπτες στην Ινδία θα μπορούν να πραγματοποιούν αγορές ψηφιακά μέσω των online marketplaces Tata CLiQ Luxury και Tata CLiQ Fashion.

«Καθώς συνεχίζουμε να διαπιστώνουμε ισχυρή ζήτηση για το brand lululemon σε παγκόσμιο επίπεδο, είμαστε ενθουσιασμένοι που επεκτείνουμε την παρουσία μας σε Ευρώπη και Ασία-Ειρηνικό με την είσοδό μας σε έξι νέες αγορές το 2026», δήλωσε η Sarah Clark, Senior Vice President EMEA της lululemon. «Κάθε μία από αυτές τις αγορές προσφέρει συναρπαστικές προοπτικές για το brand μας και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τους franchise partners μας, προκειμένου να παρουσιάσουμε τα καινοτόμα προϊόντα μας και τις ξεχωριστές εμπειρίες επισκεπτών σε ακόμη περισσότερους καταναλωτές σε αυτές τις περιοχές».

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις