Eνισχύει το χαρτοφυλάκιο του καφέ με την προσθήκη του Cafè Vergnano

Την παρουσία της στην αγορά του καφέ διευρύνει  η Coca-Cola Τρία Έψιλον λανσάροντας και επίσημα στην ελληνική αγορά τον ιταλικό καφέ, Caffè Vergnano.

Η κατηγορία του καφέ θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική για την εταιρεία ενώ αποτελεί τεράστια αγορά για την Ελλάδα όπως επεσήμανε κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής εκδήλωσης, η Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο, Μαρία Αναργύρου-Νίκολιτς.

Υπενθυμίζεται πως η Coca-Cola Τρία Έψιλον στην κατηγορία του καφέ διαθέτει ήδη την Costa Coffee, ένα brand με διαφορετικά ωστόσο χαρακτηριστικά σε σχέση με την Caffè Vergnano που αποτελεί τον κλασικό ιταλικό καφέ.

Στo μετοχικό κεφαλαίο της ιταλικής εταιρείας η Coca-Cola Τρία Έψιλον έχει αποκτήσει ποσοστό συμμετοχής 30% από τον Ιούνιο του 2021. Ξεκίνησε από τον Ιανουάριο του 2022 το λανσάρισμα του brand σε 12 αγορές και συνεχίζει το 2023 και με άλλες. Σύμφωνα με την κ. Αναργύρου-Νίκολιτς η επένδυση στην Caffè Vergnano είναι επιπλέον των 75 εκατ. ευρώ του επενδυτικού πλάνου που έχει προγραμματίσει η εταιρεία για τη διετία 2022-2023.

Στην Ελλάδα η Caffè Vergnano έχει παρουσία αποκλειστικά σε καταστήματα ΗORECA, προς το παρόν σε 100 σημεία, με στόχο τα 300 το 2023 και τα 1.000 σε ορίζοντα 5ετίας. Με ένα ολοκληρωμένο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο σε μορφή κόκκων και συνολικά 6 blends espresso, σε δύο διαθέσιμες γκάμες, την 1882 Line σε συσκευασίες 100% RPET 2.5kg και την Classic Line με 4 κωδικούς σε συσκευασία 1kg.

Ο Caffè Vergnano με περισσότερα από 140 χρόνια ιστορίας, έχει στον πυρήνα του αξίες όπως η κληρονομιά, η ποιότητα, η βιωσιμότητα, το πάθος και η κομψότητα. Παράγεται από μία ιταλική οικογενειακή επιχείρηση από το 1882 και έδρα τη Santena στην Ιταλία και προσφέρει τον αυθεντικό ιταλικό espresso σε όλο τον κόσμο.

H Carolina Vergnano, διευθύνουσα Σύμβουλος της Caffè Vergnano που παραβρέθηκε στην εκδήλωση στην Ελλάδα  δήλωσε: «Η ελληνική αγορά ήταν πάντα πολύ σημαντική και αγαπητή σε εμάς. Τώρα, χάρη στη συνεργασία με την CocaCola Τρία Έψιλον, αισθανόμαστε ισχυρότεροι σε σχέση με τις αναπτυξιακές μας φιλοδοξίες. Συνδυάζοντας την εμπειρία, το δίκτυο και την τεχνογνωσία της CocaCola Τρία Έψιλον, με την κληρονομιά του καφέ, τα διακεκριμένα προϊόντα και τη βαθιά γνώση του κλάδου, συνθέτουμε τα κατάλληλα εφόδια για να επιταχύνουμε την επέκτασή μας και να φέρουμε τον αυθεντικό espresso μας στους Έλληνες καταναλωτές.»

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις