Τα επόμενα πλάνα της αλυσίδας σύμφωνα με όσα επεσήμανε ο CEO, Νίκος Λαβίδας

Επενδύσεις 180 εκατ. σε βάθος τριετίας (2023-2025) προγραμματίζει η ΑΒ Βασιλόπουλος σχεδιάζοντας 198 νέα καταστήματα με έμφαση στα franchise (συνολικά 182 franchise και 16 εταιρικά).

Σύμφωνα με όσα επεσήμανε κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής ενημέρωσης ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος, Νίκος Λαβίδας η εταιρεία το 2022 υλοποίησε επενδύσεις ύψους 65 εκατ. ευρώ. Μέσα στο 2023 τα νέα καταστήματα θα είναι 47 franchise αλλά και 6 εταιρικά τα δύο εκ των οποίων αναμένονται έως το τέλος του έτους.

Το πρώτο σούπερ μάρκετ στο Άγιον Όρος

Στόχος της εταιρείας  είναι μέχρι τα Χριστούγεννα του 2023 είναι να λειτουργήσει το πρώτο σούπερ μάρκετ στο Άγιον Όρος.   

Σύμφωνα με τον κ. Λαβίδα θα βρίσκεται στις Καρυές της Χαλκιδικής με την ΑΒ Βασιλόπουλος να έχει ενοικιάσει ολόκληρο ακίνητο, στο ισόγειο του οποίου θα βρίσκεται το σούπερ μάρκετ και στον πάνω όροφο δωμάτια στα οποία θα διαμένει το προσωπικό του καταστήματος. Το κωδικολόγιο των προϊόντων δεν έχει ακόμα καθοριστεί αλλά θα περιλαμβάνει και προϊόντα που παράγονται στις Μονές.

Περί τα μέσα Νοεμβρίου, η ΑΒ Βασιλόπουλος προγραμματίζει τη λειτουργία ακόμη ενός εταιρικού καταστήματος 3.000 τ.μ στο Μαρούσι στο οικόπεδο του Ιδρύματος Μιμηκοπούλου.

Η ακρίβεια και τα νέα μέτρα

Μια από τις μεγαλύτερες που προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπιστεί χαρακτήρισε ο κ. Λαβίδας τον πληθωρισμό – παρότι αποκλιμακώνεται -και κυρίως στα τρόφιμα.

Σχολιάζοντας τις νέες παρεμβάσεις του υπουργείου Ανάπτυξης για την ακρίβεια σημείωσε ότι «σε γενικές γραμμές είναι προς τη σωστή κατεύθυνση καθώς βάζουν στο «κάδρο» και τους προμηθευτές. Μέχρι σήμερα μόνο τα σούπερ μάρκετ προσπαθούσαν να στηρίξουν το κομμάτι της μείωσης».

Ο κ. Λαβίδας επανέλαβε ότι χρειάζεται προσπάθεια από πλευράς της εταιρείας ώστε να αλλάξει η αντίληψη πως η ΑΒ Βασιλόπουλος είναι πιο ακριβή σε σύγκριση με τα άλλα σούπερ μάρκετ. Στο πλαίσιο αυτό εξήγησε ότι σχεδόν το 50% (47,5%) των πωλήσεων της εταιρείας το 2022 είναι προϊόντα υπό καθεστώς προώθησης (έναντι 40,9% στο σύνολο αγοράς) ενώ δαπανήθηκαν πάνω από 230 εκατ. ευρώ σε προωθητικές ενέργειες. Στόχος τέλος είναι η ΑΒ Βασιλόπουλος να φτάσει τους 1.600 κωδικούς στα προϊόντα «χαμηλής τιμής» στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας που είχε ξεκινήσει αρχικά με 1.000 προϊόντα.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις