Στο FoodLife μιλάει o Άγις Πιστιόλας, μέλος του Δ.Σ και Διευθυντής marketing και εξαγωγών της Αgrino.

Της Ρομίνας Νικηφόρου

Η τάση των καταναλωτών προς μία πιο υγιεινή διατροφή που αναδείχθηκε έντονα την περίοδο της πανδημίας συνεχίζεται ακόμα, με αποτέλεσμα παρά τις πληθωριστικές πιέσεις και το γενικότερο κύμα ακρίβειας να μην παρατηρείται μείωση της κατανάλωσης και σε προϊόντα όπως τα όσπρια και το ρύζι.

Ενδεικτικά είναι όσα επισημαίνει στο FoodLife o Άγις Πιστιόλας, μέλος του Δ.Σ και Διευθυντής marketing και εξαγωγών της εταιρείας Αgrino. «Η στροφή των καταναλωτών προς την υγιεινή διατροφή έχει διατηρηθεί και η εγχώρια κατανάλωση τόσο σε όσπρια όσο και ρύζι δεν έχει μειωθεί» σημειώνει. Παράλληλα προσθέτει πως δεν έχει επηρεαστεί η ζήτηση ούτε στο κομμάτι των εξαγωγών καθώς οι συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί λόγω της ενεργειακής κρίσης είναι διεθνές φαινόμενο και η Agrino παραμένει ανταγωνιστική και στη διεθνή αγορά.

Εκείνο πάντως που παρατηρείται στον κλάδο των οσπρίων – όπως άλλωστε και στα υπόλοιπα προϊόντα του σούπερ μάρκετ- είναι, όπως εξηγεί, μία μικρή αύξηση του μεριδίου των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στα οποία στρέφονται αρκετοί καταναλωτές εν μέσω ακρίβειας.

Την ίδια στιγμή η συνεχιζόμενη άνοδος των τιμών των πρώτων υλών – χωρίς μάλιστα να φαίνονται προς το παρόν σημάδια αποκλιμάκωσης – πιέζει σημαντικά το λειτουργικό κόστος των επιχειρήσεων. Σε συνδυασμό μάλιστα με το αυξημένο κόστος της ενέργειας αλλά και των μεταφορικών. Η Αgrino, σύμφωνα με τον κ. Πιστόλα, έχει απορροφήσει το μεγαλύτερο μέρος από αυτή την αύξηση του λειτουργικού κόστους και προχωρώντας σε περιορισμένες ανατιμήσεις στα προϊόντα της, το τελευταίο χρόνο.

Η Agrino έδωσε το  «παρών» και στην πρόσφατη SIAL στο Παρίσι όπου παρουσίασε ολόκληρη τη σειρά με τις ρυζογκοφρέτες που είχε ξεκίνησε να λανσάρει λίγο πριν από την έναρξη της πανδημίας αλλά και το προϊόν με το ρύζι ready to eat σε δύο λεπτά.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία Agrino ιδρύθηκε το 1955 στο Αγρίνιο από τα αδέλφια Ευστράτιο, Ευθύμιο και Γεώργιο Πιστιόλα. Ο κύκλος εργασιών της το 2021 ανήλθε στα 34,5 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 3% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις