Η εταιρεία μετατρέπεται σε μια εταιρεία τροφίμων με διεθνή προσανατολισμό

Το 2023 αποτελεί χρονιά «ορόσημο» για τη ΔΩΔΩΝΗ καθώς γιορτάζει 60 χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας της εταιρείας. Από την ίδρυσή της το 1963 και ειδικότερα την τελευταία δεκαετία, η ΔΩΔΩΝΗ μας, συνεχίζει να εξελίσσει τη μοναδική της ιστορία και να μετατρέπεται σε μια εταιρεία τροφίμων με διεθνή προσανατολισμό.

Πιστή στην παράδοση και με σεβασμό στην κληρονομιά της, καλύπτει πλήρως τις διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες των Ελλήνων και διεθνών καταναλωτών για προϊόντα Ελληνικά, αγνά, και μοναδικά  ταυτίζοντας το όνομα της με την υπεροχή στη γεύση και την υψηλή ποιότητα.

Τα καινοτόμα και υψηλής ποιότητας προϊόντα ΔΩΔΩΝΗ, τα οποία περιλαμβάνουν τη γνωστή παγκοσμίως Φέτα μας (Π.Ο.Π), το δημοφιλές στραγγιστό γιαούρτι, τα μοναδικά σε γεύση κίτρινα τυριά αλλά και φυτικά προϊόντα που λάνσαρε πρόσφατα, έχουν κατακτήσει το καταναλωτικό κοινό τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο.

Η αφοσίωση στη βιωσιμότητα και τις υπεύθυνες πρακτικές παραγωγής έχει επίσης αναγνωριστεί, καθιστώντας τη ΔΩΔΩΝΗ ηγέτιδα εταιρεία στην ελληνική γαλακτοβιομηχανία.

Περισσότεροι από 100 κωδικοί, εξαγωγές σε πάνω από 50 χώρες

Σήμερα η εταιρεία παράγει περισσότερους από 100 ξεχωριστούς κωδικούς γαλακτοκομικών, τυροκομικών, φυτικών προϊόντων αλλά και αλμυρών σνακ, εξάγοντας σε περισσότερες από 50 χώρες και στις 5 ηπείρους, όντας το 50% των εξαγωγών τροφίμων της περιφέρειας Ηπείρου ένα σημαντικό επίτευγμα για την εθνική μας οικονομία.

Με το ανθρώπινο δυναμικό, να ξεπερνάει τα 600 άτομα, τους χιλιάδες συνεργαζόμενους Έλληνες παραγωγούς στην ευρύτερη περιοχή της Ηπείρου και ανά την επικράτεια  και με  ετήσια επεξεργασία άνω των 78.000 τόνων γάλακτος, η ΔΩΔΩΝΗ, συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας και να στηρίζει έμπρακτα και συνεχόμενα την ελληνική αγροτική πρωτογενή παραγωγή.

Πλέον των άλλων σημαντικών δράσεων της, η εταιρεία υποστηρίζει εδώ και πολλά χρόνια ενέργειες εθελοντικού και κοινωνικού χαρακτήρα. Έως και σήμερα έχει διαθέσει δωρεάν περισσότερες από 15 εκατομμύρια μερίδες προϊόντων σε συνανθρώπους μας που τις είχαν ανάγκη σε όλη την Ελλάδα, μεταξύ άλλων σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες και φορείς αυτών, όπως Γηροκομεία, Ορφανοτροφεία και λοιπούς Θεσμικούς Ανθρωπιστικούς Φορείς με ειδική εστίαση, μέριμνα και ευαισθησία στο μέλλον του τόπου μας.

Επιπλέον, μέσω του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που υλοποιεί ετησίως αναδεικνύει τον πολιτισμό και στηρίζει την παιδεία, την έρευνα, την καινοτομία και την κοινωνία.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που γιορτάζουμε στον ευλογημένο τόπο της Ηπείρου αυτό το σημαντικό ορόσημο στην ιστορία της εταιρείας μας», δηλώνει ο κ. Μιχάλης Παναγιωτάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.

«Η επιτυχία μας αποτελεί απόδειξη της σκληρής δουλειάς μας όλα αυτά τα χρόνια, της δέσμευσής μας στην ανώτερη ποιότητα και της εστίασής μας στην καινοτομία και τη βιωσιμότητα. Είμαστε περήφανοι που έχουμε χτίσει ένα ισχυρό brand που εμπιστεύονται οι καταναλωτές και που έχουμε διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στη διαμόρφωση της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας».

Παράλληλα προσθέτει: «Καθώς ατενίζουμε το μέλλον, παραμένουμε προσηλωμένοι στην παροχή καινοτόμων και υψηλής ποιότητας προϊόντων που ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις όλων των καταναλωτών. Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στους ανθρώπους, την τεχνολογία και τις λειτουργίες μας συνολικά για να διασφαλίσουμε ότι θα διατηρήσουμε τη θέση μας ως ηγέτης στον κλάδο. Είμαστε ακόμη στην αρχή..».

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις