Βγάζει το διάσημο ελβετικό βουνό Matterhorn από το σήμα της

Το διάσημο βουνό Matterhorn της Ελβετίας εξαφανίζεται σταδιακά από τη συσκευασία της Toblerone καθώς η σοκολάτα αναγκάζεται να συμμορφωθεί με τους νόμους της χώρας αφού μόλις ανοίξει το νέο της εργοστάσιο στη Σλοβακία.  Η τριγωνική σοκολάτα έως σήμερα παραγόταν αποκλειστικά στη Βέρνη, την πρωτεύουσα του Alpine Nation.

Ωστόσο, η Toblerone ανοίγει τώρα ένα νέο εργοστάσιο στη Μπρατισλάβα “για να καλύψει την αυξημένη παγκόσμια ζήτηση”, όπως δήλωσε ο ιδιοκτήτης της μάρκας, ο αμερικανός γίγαντας Mondelez International. Αυτό σήμαινε ότι ο Toblerone έπρεπε να αντικαταστήσει την “Ελβετία” στη συσκευασία του, όπως αποκαλύφθηκε όταν η νέα γραμμή παραγωγής της Σλοβακίας ανακοινώθηκε τον περασμένο Ιούνιο.

Αλλά μαζί με το σήμερα “Ιδρυμένο στην Ελβετία” που εμφανίζονται τώρα στο πακέτο, το Matterhorn σε σχήμα πυραμίδας, μια αγαπημένη εθνική εικόνα, αντικαθίσταται με ένα γενικό τριγωνικό βουνό, κάτι που έχει προκαλέσει εκτεταμένη συζήτηση στην Ελβετία.

Πρέπει να προσαρμόσουμε τη συσκευασία μας στη νομοθεσία της Ελβετίας“, δήλωσε ένας εκπρόσωπος της Mondelez στο AFP. Ωστόσο, η αρκούδα της Βέρνης, σύμβολο της πόλης, θα εξακολουθεί να είναι κρυμμένη στα περιγράμματα του νέου βουνού. “Όλο και περισσότεροι άνθρωποι θα δουν τη συναρπαστική νέα οπτική ταυτότητα και σχεδιασμό συσκευασίας της μάρκας, καθώς άρχισε να κυκλοφορεί σε όλες τις αγορές από το τρίτο τρίμηνο 2022”, δήλωσε ο εκπρόσωπος.

Το Toblerone παράγει επτά δισεκατομμύρια σοκολάτες ετησίως, με το 97 % να εξάγεται σε 120 χώρες. Είναι πανταχού παρούσα σε καταστήματα χωρίς καθήκοντα αεροδρομίου σε όλο τον κόσμο, όπου μια σοκολάτα πωλείται κάθε δύο δευτερόλεπτα, σύμφωνα με τον Mondelez.

Η εφημερίδα Tribune de Geneve συζήτησε αν ήταν “εμπορική αυτοκτονία” για το Toblerone. Όμως, ο Michael Kamm, ιδιοκτήτης του Trio Agency Communications, δήλωσε ότι το εμπορικό σήμα ήταν “πολύ καλά εδραιωμένο εκτός από το λογότυπό του”, λέγοντας στο The Daily ότι το σχήμα, τα χρώματα και τα γράμματα ήταν “εμβληματικά και αναγνωρίσιμα μεταξύ χιλιάδων”.

Ο καθηγητής μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Friborg Olivier Furrer πρόσθεσε: “Το Matterhorn είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τους ελβετικούς καταναλωτές, επειδή είναι θέμα υπερηφάνειας. “Μπορεί να προσβληθούν από αυτή την αλλαγή, αλλά οι υπόλοιποι ίσως να μην παρατηρήσουν καν”.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις