Τι δηλώνουν στο FoodLife τρεις γυναίκες ενεργές στον χώρο του food blogging

H αύξηση του κόστους τροφίμων και της ενέργειας δεν έχουν αφήσει κανέναν ανεπηρέαστο, συμπεριλαμβανομένων και των food bloggers. Άνθρωποι που έχουν κατορθώσει τα τελευταία χρόνια να κάνουν το χόμπι τους επάγγελμα καταφέρνοντας να έχουν ισχυρή παρουσία στα social media και ένα πιστό κοινό, φαίνεται πως έχουν αλλάξει τον τρόπο που μαγειρεύουν αλλά και τις συνταγές που προτείνουν στους ακολούθους τους ως αποτέλεσμα της ακρίβειας που μαστίζει κάθε νοικοκυριό.

Τρεις Ελληνίδες food bloggers μιλούν στο FoodLife για τις αλλαγές και τις προσαρμογές που έχουν κάνει προκειμένου να ανταπεξέλθουν στο αυξανόμενο κόστος χωρίς να θυσιάζουν το καλό αποτέλεσμα.

Σεμίνα Αλμπαντοπούλου –  seminarecipes.gr

«Η ακρίβεια έχει αλλάξει σε μέγιστο βαθμό την κάθε πρόταση μου σαν Food Blogger. Προσπαθώ να βρω εύκολες και νόστιμες λύσεις για όλους. Οι συνταγές γίνονται με λιγότερα υλικά και οικονομικά προϊόντα με λιγότερο ψήσιμο και ελάχιστη προεργασία. Φυσικά οι συνεργασίες με μικρές ελληνικές εταιρείες τροφίμων βοηθούν στη καλύτερη λειτουργία της σελίδας δίνοντας σε εμένα καινούργιες ιδέες.

Μαρίνα Ζαφείρη – faganoula.gr 

«Οι ανατιμήσεις και οι αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων είναι ένα κομμάτι που όλοι σκεφτόμαστε. Πιστεύω ακράδαντα πως πρέπει να προσπαθούμε να συνδέσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο την τιμή με την ποιότητα, καθώς στην χώρα μας έχουμε μοναδικά προϊόντα. Σίγουρα οι αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων έχουν επηρεάσει τον τρόπο που μαγειρεύουμε αλλά θεωρώ πως περισσότερο μας έχει επηρεάσει η αύξηση στο ρεύμα. Γι’ αυτό καταφεύγουμε σε πιο οικονομικούς και οικολογικούς τρόπου μαγειρέματος επιλέγοντας συσκευές όπως το AirFryer».

Χριστιάννα Λαδά – Xristianna”s cooking

«Φυσικά και η ακρίβεια έχει επηρεάσει παρά πολύ τον τρόπο που μαγειρεύουμε. Για παράδειγμα, καθώς χρησιμοποιούμε πολλά άλευρα για παρασκευές όπως πίτες και κέικ, οδηγούμαστε να αγοράζουμε περισσότερα προϊόντα προσφορών. Τα κρέατα επίσης έχουν “φτάσει στο Θεό”. Όμως η ποιότητα είναι πολύ σημαντική στο αποτέλεσμα. Έτσι,  προσπαθούμε μέσω των προσφορών και των ευκαιριών που ακόμα
υπάρχουν να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε».

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις