Τι κερδίζουν τα εστιατόρια που συμμετέχουν στα food festivals

Της Αμαλίας Σοφιανοπούλου

Τα φεστιβάλ φαγητού και ποτού έχουν γίνει ιδιαίτερα δημοφιλή τα τελευταία χρόνια με όλο και πιο πολλές διοργανώσεις να λαμβάνουν χώρα σε όλη την Ελλάδα προσελκύοντας το κοινό που αγαπά το καλό φαγητό. Η φιλοσοφία πίσω από τα food festivals είναι να δοθεί η δυνατότητα στις επιχειρήσεις να κάνουν γνωστό το μενού τους σε ένα πιο ευρύ πλήθος αλλά και στο κοινό να πειραματιστεί δοκιμάζοντας νέες γεύσεις και γνωρίζοντας μαγαζιά της πόλης του που δεν ήξερε. Η συζήτηση και η σύνδεση με ανθρώπους, ειδικά τουρίστες, είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να κάνει μια επιχείρηση μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα.

Τα food festivals είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για τις νέες επιχειρήσεις αλλά και για αυτές που είναι χρόνια στο χώρο να έρθουν σε επαφή με τον κόσμο, να εντυπωσιάσουν με τις γεύσεις τους και να διευρύνουν το πελατολόγιό των φυσικών καταστημάτων τους. Ταυτόχρονα, συνδέονται με τους ανταγωνιστές τους, μαθαίνουν από τις στρατηγικές άλλων εστιατορίων ενώ παράλληλα αλληλοεπιδρούν με τους υπόλοιπους εστιάτορες ενισχύοντας τον κλάδο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι γιορτές φαγητού δεν αφορούν μόνο την απόκτηση πελατών, αλλά και τη χρηματοδότηση. Τα food festivals είναι πόλος έλξης και για πιθανούς επενδυτές που αναζητούν εξαιρετικά εστιατόρια για συνεργασία. Αν μια επιχείρηση ψάχνει επενδύσεις, τότε τα φεστιβάλ φαγητού μπορεί να αποδειχθούν μια πολύ χρήσιμη πλατφόρμα.

Σε κάθε περίπτωση, αποτελεί εξαιρετική ευκαιρία για τις επιχειρήσεις να αυξήσουν την δημοτικότητά τους μέσω της ίδιας της εκδήλωσης αλλά και της προβολής της στα μέσα επικοινωνίας και να κάνουν το φαγητό τους γνωστό σε έναν μεγαλύτερο αριθμό ατόμων από αυτόν που περιλαμβάνει το σταθερό τους πελατολόγιο.

Διαβάστε επίσης:

Η σημασία και η αξία του γαστρονομικού τουρισμού