Στο FoodLife μιλά ο Βασίλης Αβράμογλου για τα νέα προϊόντα της εταιρείας, τις μίξεις αφεψημάτων με βάση το πράσινο και μαύρο τσάι αλλά και τον ιβίσκο

Της Κωνσταντίνας Χελιδώνη

Τα βότανα πρωτοστατούν το τελευταίο διάστημα στη προϊοντική γκάμα της οικογένειας Αβράμογλου από τη Θεσσαλονίκη, η οποία έχοντας καθιερωθεί στο χώρο των μπαχαρικών, τώρα δίνει μία μεγαλύτερη ώθηση στον παράδεισο των ελληνικών βοτάνων όπως χαρακτηριστικά αναφέρει στο FoodLife, ο Βασίλης Αβράμογλου. Μίξεις τσαγιών με βάση το πράσινο τσάι, τον ιβίσκο αλλά και το μαύρο τσάι κερδίζουν όλο και περισσότερο την εγχώρια αγορά αλλά και τους καταναλωτές του εξωτερικού, με τον επιχειρηματία να αναφέρει ότι οι κατηγορίες αυτές έχουν μια τεράστια δυναμική, με τη τάση αυτή να επιβεβαιώνεται και από την FoodExpo, στην οποία συμμετείχαν με μεγάλη επιτυχία. Πίσω όμως από τον «παράδεισο» των μπαχαρικών και των βοτάνων που διαθέτει στην πόλη της Θεσσαλονίκης η εταιρεία βρίσκεται ο Βασίλης Αβράμογλου, ιδιοκτήτης και εμπνευστής των ευφάνταστων μειγμάτων, ο οποίος εξάγει στο εξωτερικό πάνω από 160 είδη μπαχαρικών και βοτάνων, από τα πιο σπάνια μέχρι τα πιο κλασικά.

Βασίλης Αβράμογλου

Περιζήτητα τα μείγματα βοτάνων

Έντονη κινητικότητα παρατηρείται τους τελευταίους μήνες στη κατηγορία των βοτάνων. Πρόκειται για αφεψήματα τα οποία μπορούν να καταναλωθούν τόσο ζεστά όσο και κρύα με τις πωλήσεις της εταιρείας να παρουσιάζουν ανοδική τάση. Έχοντας εμπειρία πάνω από 40 χρόνια στον κλάδο των μπαχαρικών και των βοτάνων και με την κουλτούρα «Πολίτισσας μαγείρισσας», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, άρχισε να δημιουργεί ιδιοφυή μείγματα στα μπαχαρικά, όπως είναι τα καρυκεύματα για τζατζίκι, στιφάδο, φέτα, γύρο και σουβλάκι. Στην ίδια κατεύθυνση κινήθηκε και με τα βότανα και παρασκεύασε μεταξύ άλλων, πράσινο τσάι με γλυκόριζα, μίξη τσαγιών για αθλητές, πράσινο τσάι με πέταλα και άνθη τριαντάφυλλου, μήλο και βατόμουρο κ.α.

Ο καλύτερος πρεσβευτής

Τα προιόντα της εταιρείας έχουν κερδίσει την αγορά της Γερμανίας και ακολουθούν η Αμερική, η Γαλλία, η Αυστρία και η Βρετανία, όπου φιλοξενούνται στα ράφια σούπερ μάρκετ και ντελικατέσεν καταστημάτων. «Ο γαστρονομικός τουρισμός στη δική μας περίπτωση έπαιξε τεράστιο ρόλο, αφού ο τουρίστας που επισκεπτόταν την Ελλάδα για τις διακοπές του ήταν για εμάς ο καλύτερος πρεσβευτής των προϊόντων μας» σημειώνει ο επιχειρηματίας.

Διαδρομή τριών γενεών

Ο πατέρας του επιχειρηματία, Θεόδωρος Αβράμογλου, με καταγωγή από την Πόλη, κατάφερε να «γεφυρώσει» τον δρόμο των μπαχαρικών με τη Θεσσαλονίκη και να ανοίξει στο κέντρο της πόλης, το 1972, το φυσικό κατάστημα της οικογενειακής επιχείρησης. Το κατάστημα άρχισε να αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς και η εμπορία μπαχαρικών έμελλε να αποτελέσει τον βασικό σταθμό στην καριέρα του. Μετέπειτα, με τη συμβολή του γιου του, Βασίλη, η εταιρεία αναβαθμίστηκε και άρχισε να εξάγει τα προϊόντα της σε διάφορες χώρες ανά τον κόσμο, αλλά και να επεκτείνεται στην εγχώρια αγορά. Σήμερα ο επιχειρηματίας, μαζί με τον γιο του, Θοδωρή Αβράμογλου, συνεχίζει να εξελίσσεται προσθέτοντας συνεχώς νέα είδη.

Θεόδωρος Αβράμογλου

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις