Το "άνοιγμα" στην αγορά της Ινδίας εντάσσεται στο στρατηγικό σχεδιασμό του υπουργείου

Όπως δήλωσε ο υπουργός τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, στόχος του υπουργείου Τουρισμού είναι να προσελκύσει τουρίστες από την αγορά της Ινδίας, οι οποίοι αποτελούν “high spender” ταξιδιώτες που θα ευνοήσουν την οικονομία της χώρας. Οι Ινδοί τουρίστες και η αυξημένη προσέλευσή τους στην Ελλάδα συνεπάγεται την επένδυση σημαντικών κεφαλαίων στον τουρισμό και κατ’ επέκταση στην ελληνική οικονομία.

Αυτός είναι, άλλωστε, και ο λόγος που ο Υπουργός Εξωτερικών Νίκος Δένδιας έδωσε εντολή να ενισχυθούν άμεσα με προσωπικό η Ελληνική Πρεσβεία στο Νέο Δελχί και το Προξενικό Γραφείο, προκειμένου να μπορέσουν να ανταποκριθούν στην κατακόρυφη αύξηση των αιτήσεων Ινδών πολιτών οι οποίοι θέλουν να μεταβούν στη χώρα μας για να περάσουν τις διακοπές τους.

Οι Ινδοί τουρίστες κατατάσσονται στις πρώτες θέσεις παγκοσμίως, όσον αφορά τα χρήματα που ξοδεύουν στις διακοπές τους, ενώ φέτος η σχετική δαπάνη αναμένεται να αυξηθεί κατά 122% σε σχέση με το 2019. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού, οι Ινδοί όταν βρίσκονται στο εξωτερικό δαπανούν 4πλάσια χρήματα σε σύγκριση με τον μέσο Ιάπωνα και Κινέζο τουρίστα, 140% περισσότερα από τους Βρετανούς και 71% παραπάνω από τον Αμερικάνους.

«Η Ινδία είναι μια τεράστια τουριστική αγορά με πολλούς ταξιδιώτες να ενδιαφέρονται για εναλλακτικό και θεματικό τουρισμό. Στη στρατηγική που χαράξαμε και τώρα υλοποιούμε, επενδύσαμε πολύ σε αυτά τα είδη τουρισμού αφού τα οφέλη είναι πολλαπλά: Πρώτον προσελκύουμε high spenders ταξιδιώτες, δεύτερον επιμηκύνουμε την τουριστική μας περίοδο και τρίτον «φωτίζουμε» και άλλους, εναλλακτικούς προορισμούς της χώρας μας, οι οποίοι μέχρι σήμερα δεν ήταν ιδιαίτερα προβεβλημένοι. Με αυτόν τον τρόπο αισιοδοξούμε ότι θα πετύχουμε τον στόχο μας που είναι πάντα η ενίσχυση της μέσης ελληνικής οικογένειας σε όσο το δυνατόν περισσότερες περιοχές της χώρας».

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις