Πιο απρόθυμοι να «εγκαταλείψουν» τα επώνυμα προϊόντα εμφανίζονται οι Έλληνες στις κατηγορίες των τροφίμων και των ποτών

Ένας στους δύο καταναλωτές (53%) δηλώνει ότι οι μάρκες σήμερα αποτελούν λιγότερο σημαντικό κριτήριο σε όλες τις αγοραστικές αποφάσεις, ενώ μόλις ένας στους δέκα (11%) αναφέρει τη μάρκα του προϊόντος μεταξύ των σημαντικότερων αγοραστικών κριτηρίων που θα έχει σε τρία χρόνια από σήμερα. Επίσης μόνο το 16% εξ αυτών εμφανίζονται πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερο για μάρκες που εμπιστεύονται.

Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από την νέα έκδοση της έρευνας της EY, Future Consumer Index Ελλάδα 2023 σχετικά με τη συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών.

Παράλληλα ένας στους δύο καταναλωτές (51%) έχει αλλάξει τις μάρκες που αγοράζει, με τους περισσότερους από αυτούς (38%) να στρέφονται στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, ευθυγραμμίζοντας τις αγοραστικές τους συνήθειες με τη διεθνή πρακτική.

Σε ποιες κατηγορίες προϊόντων στρέφονται στα ιδιωτικής ετικέτας

Τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν ότι η προθυμία αγοράς προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας είναι ιδιαίτερα έντονη ως προς τα είδη φροντίδας σπιτιού και νοικοκυριού (55%) και κινείται στα ίδια επίπεδα με το παγκόσμιο δείγμα.

Με ποσοστό 41% ακολουθούν ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ και με 38% τα είδη προσωπικής φροντίδας.

Χαμηλότερα είναι τα ποσοστά για το φρέσκο (35%) και συσκευασμένο (30%) φαγητό, όπου οι Έλληνες εμφανίζονται πιο απρόθυμοι να εγκαταλείψουν τα επώνυμα προϊόντα, όπως επίσης και για τα μη αλκοολούχα (29%) και αλκοολούχα ποτά (20%) τα οποία βρίσκονται στην τελευταία θέση της λίστας των απαντήσεων.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις