Ο CEO της Simply Βurgers, Μπράιαν Κάρεΰ, μιλά στο Foodlife

Της Ρομίνας Νικηφόρου

Όταν ξεκίνησε το 2003 η Simply Βurgers, το χειροποίητο μπέργκερ το οποίο διαφέρει από εκείνο των fast food, ήταν σχεδόν άγνωστο στους Έλληνες.

«Βάλαμε το πρώτο λιθαράκι για να αναπτυχθεί η κατηγορία και «χτίσαμε» σε μεγάλο βαθμό το burger delivery» σημειώνει στο Foodlife o Μπράιαν Κάρεΰ, CEO της Simply Βurgers, της εταιρείας που γιορτάζει φέτος 20 χρόνια παρουσίας. Σε μία αγορά πλέον εντελώς διαφορετική από εκείνη που ήταν δύο δεκαετίες πριν, με το μπέργκερ να έχει «αναβαθμιστεί» στις επιλογές των Ελλήνων καταναλωτών και μεγάλο πια ανταγωνισμό από επιχειρήσεις του κλάδου στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Η Simply Βurgers αυτή τη στιγμή μετρά συνολικά 12 καταστήματα στην Αττική. Μπαίνοντας σε έναν νέο κύκλο ανάπτυξης, το επόμενο διάστημα σχεδιάζει τη διεύρυνση του δικτύου της ακόμη και εκτός Αττικής μέσω franshise, δίνοντας έμφαση σε μεγάλες πόλεις και περιοχές με έντονη τουριστική κίνηση ενώ προχωρά και σε ανακαινίσεις υφιστάμενων καταστημάτων της.

Παράλληλα η εταιρεία έχει ενταχθεί από τον Δεκέμβριο του 2022 στο πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward το οποίο στηρίζει αναπτυσσόμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις, σε συνεργασία με την Endeavor Greece. Η συμμετοχή στο ΟΠΑΠ Forward, «μ΄ έχει βοηθήσει να βρω μία θετική φωνή ώστε να αντιμετωπίσω και τα επόμενα 20 χρόνια», σημειώνει ο κ. Κάρεϊ ενώ υπογραμμίζει το δυνατό δίκτυο συμβουλευτικής υποστήριξης και τις «εξαιρετικές δυνατότητες πρόσβασης σε network» που δίνονται στις συμμετέχουσες επιχειρήσεις του προγράμματος.

Μπράιαν Κάρεΰ, CEO της Simply Βurgers

Μια διαδρομή 20 ετών

«Simply σημαίνει να δημιουργείς το ξεχωριστό με απλά πράγματα» είναι η φιλοσοφία της αλυσίδας που ξεκίνησε πριν από 20 χρόνια με πρώτο κατάστημα στην Ερυθραία σε ένα μικρό μαγαζί 40 τετραγωνικών.

Η ταχεία ανάπτυξη για την εταιρεία ήρθε κατά τη διάρκεια των ετών 2005-2010 όταν και έφτασε να διαθέτει 18 καταστήματα στην Αττική. Ήταν η περίοδος που οι Έλληνες καταναλωτές γνώριζαν επί της ουσίας το μπέργκερ φτιαγμένο με φρέσκα υλικά και χειροποίητη διαδικασία μαγειρέματος που ακολουθεί η Simply Burgers.

Εκείνο το διάστημα άρχισε να αναπτύσσεται και ολόκληρος ο κλάδος των burger delivery, με τη δημιουργία αντίστοιχων αλυσίδων και τοπικών καταστημάτων. Κάποιες στην πορεία παρέμειναν, άλλες έκλεισαν καθώς την επόμενη δεκαετία η χώρα μας βρέθηκε σε συνθήκες οικονομικής κρίσης. «Η δύσκολη φάση για εμάς ήταν από το 2011 έως και τις χρονιές του Covid, μία μεγάλη περίοδος διαρκών αλλαγών» εξηγεί ο κ. Κάρεΰ.

Συμπληρώνοντας πλέον 20 χρόνια της η Simply Burgers βρίσκεται σε νέα διαδικασία ανάπτυξης, βλέποντας προοπτικές και μία τάση στην αγορά που, σύμφωνα με τον κ. Κάρεΰ, «είχαμε να τη δούμε εδώ και μία δεκαετία».

Έχοντας μόνιμους και φανατικούς φίλους, η Simply Burgers διατηρεί σταθερό κατά τη διάρκεια των ετών το μενού της, εμπλουτίζοντάς το παράλληλα ανά διαστήματα με limited edition προϊόντα ενώ ακολουθώντας τις διατροφικές προτιμήσεις των καταναλωτών της έχει εντάξει στον κατάλογό της και vegan επιλογές.

Ξεχωριστή σημασία στη φιλοσοφία της Simply Burgers έχουν οι εργαζόμενοι της, κάτι που όπως επισημαίνει ο κ. Κάρεϋ, η εταιρεία φροντίζει να δείχνει έμπρακτα παρέχοντάς τους bonus ανάλογα με την αποδοτικότητα του κάθε καταστήματος καθώς και 15ο μισθό, φροντίζοντας να νιώθουν πως αποτελούν μέρος της επιτυχίας της αλυσίδας.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις