Πόσο σημαντική είναι η ποιότητα των προϊόντων, η τιμή τους και η εξυπηρέτηση του προσωπικού

Ιδιαίτερη σημασία στην ποιότητα των προϊόντων, την υγιεινή του καταστήματος και την εξυπηρέτηση του προσωπικού δίνουν οι Έλληνες καταναλωτές όταν επισκέπτονται μία καφετέρια ή ένα εστιατόριο γρήγορου φαγητού. Σημαντικό ρόλο φυσικά στην επιλογή τους συνεχίζουν να παίζουν οι τιμές των προϊόντων καθώς και το λεγόμενο «value for money».

Στη νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Οι Έλληνες, τα Café και H Ταχεία  Εστίαση» που διεξήχθη τον Ιούνιο 2023, αποτυπώνονται οι λόγοι για τους οποίους οι καταναλωτές θα εγκατέλειπαν το αγαπημένο τους κατάστημα.

Σε ό,τι αφορά τα cafe οι καταναλωτές βάζουν ως πρώτο λόγο, «εάν χαλάσει την ποιότητα του καφέ» με 56% και ακολουθεί με 48% η απάντηση «εάν έβλεπα ότι το μαγαζί είναι βρώμικο και απεριποίητο» με 48%.

Το αγενές και αδιάφορο προσωπικό είναι ο λόγος που έρχεται τρίτος στις απαντήσεις ενώ ή άνοδος των τιμών των προϊόντων ακολουθεί στην τέταρτη θέση.

Σε ό,τι αφορά τα εστιατόρια γρήγορου φαγητού, η πρώτη απάντηση με 58% είναι «αν έβλεπα ότι το μαγαζί είναι βρώμικο και απεριποίητο. Στη δεύτερη θέση εδώ, έρχεται η απάντηση «αν ανέβαζε τις τιμές» και με το ίδιο ποσοστό 43% «αν ανακαλύψω ότι χρησιμοποιεί βλαβερά και όχι καλής ποιότητας υλικά.

Ακολουθεί με 33% η απάντηση, «αν το προσωπικό είναι αγενές και αδιάφορο».

Από τα συμπεράσματα της έρευνας προκύπτει ότι οι αλυσίδες café και τα εστιατόρια ταχείας εξυπηρέτησης κατέχουν σημαντική θέση στη ζωή των Ελλήνων, με την πλειονότητά τους να τα επισκέπτεται έστω και σπάνια είτε για takeaway είτε για επιτόπια κατανάλωση. Ωστόσο με την πάροδο του χρόνου ο πήχης έχει ανέβει και οι απαιτήσεις τον καταναλωτών για καλύτερη εξυπηρέτηση και ποιότητα των υλικών αυξάνονται.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις