Πώς το Air Fryer άλλαξε την στρατηγική και τα λανσαρίσματα των εταιρειών

Η δημοτικότητα των Air Fryer έχει εκτοξευτεί τα τελευταία χρόνια, δημιουργώντας μια νέα τάση στην μαγειρική στο σπίτι που όλο και περισσότερος κόσμος έχει αρχίσει να υιοθετεί.  Οι πωλήσεις της μαγειρικής συσκευής έχουν εκτοξευθεί από το 2017 και έλαβαν επιπλέον ώθηση τις πρώτες μέρες της πανδημίας, καθώς οι άνθρωποι μαγείρευαν περισσότερο στο σπίτι.

Κινούμενες προς αυτήν την κατεύθυνση, μεγάλες εταιρείες τροφίμων προσαρμόζουν τα νέα τους προϊόντα προκειμένου να συμβαδίζουν με την νέα μαγειρική τάση. Αξίζει να σημειωθεί ότι κολοσσοί όπως η Kraft Heinz και η Nestle είδαν μια αύξηση των πωλήσεων στις αρχές της πανδημίας.

Όταν οι καταναλωτές άρχισαν να τρώνε ξανά έξω στα εστιατόρια και να μαγειρεύουν λιγότερο, οι πωλήσεις των κατασκευαστών τροφίμων συνέχισαν να αυξάνονται χάρη στις διψήφιες αυξήσεις των τιμών. Αλλά καθώς τα έξοδα του σούπερ μάρκετ εκτοξεύτηκαν για τους καταναλωτές το 2022, άρχισαν να αγοράζουν φθηνότερες επιλογές, οδηγώντας σε συρρίκνωση του όγκου πωλήσεων.

Καθώς ο πληθωρισμός μειώνεται και οι λιανοπωλητές ασκούν πίεση στους προμηθευτές να σταματήσουν να αυξάνουν τις τιμές, οι εταιρείες τροφίμων έπρεπε να αναζητήσουν ανάπτυξη αλλού.

Ο Άνταμ Γκρέιβς, πρόεδρος του τμήματος πίτσας και σνακ της Nestle στις ΗΠΑ, είπε ότι η εταιρεία κλίνει προς την έκρηξη των φριτέζων αέρα μέσω των επωνυμιών κατεψυγμένων τροφίμων της, ειδικά για να προσφέρει στους πελάτες περισσότερες επιλογές. «Είναι η μεγαλύτερη τάση που βλέπουμε αυτή τη στιγμή στη σύγχρονη μαγειρική», είπε ο Γκρέιβς.

Πέρυσι, η Nestle κυκλοφόρησε τις μπουκιές πίτσας με τα εμπορικά σήματα DiGiorno και Stouffer. Η συσκευασία λέει στους καταναλωτές «Δοκιμάστε το στη φριτέζα σας». Άλλα προϊόντα της Nestle, όπως τα Hot Pockets, περιλαμβάνουν τώρα οδηγίες μαγειρέματος με φριτέζες αέρα μαζί με οδηγίες για ζέσταμα στο φούρνο μικροκυμάτων και στο φούρνο.

Η Nestle έχει προχωρήσει ακόμη περισσότερο, στοχεύοντας καταναλωτές που δεν έχουν αγοράσει ακόμη φριτέζα. Τον Δεκέμβριο, συνεργάστηκε με την Insta Brands, τον κατασκευαστή του Insta Pot και τη δική του έκδοση της φριτέζας αέρα, για να χαρίσει τη συσκευή ως δώρο στους αγοραστές των προϊόντων της.

Η Tyson Foods ακολούθησε από νωρίς την τάση, λανσάροντας τη σειρά της με τρόφιμα για Air Fryer το 2019. Τα προϊόντα της περιλαμβάνουν από λωρίδες κοτόπουλου έως τη νέα προσθήκη, τις μπουκιές κοτόπουλου με καρυκευμένη παρμεζάνα.

Ένας ακόμη κατασκευαστής τροφίμων που ακολουθεί την τάση είναι η Kellogg, η οποία άρχισε να περιλαμβάνει οδηγίες φριτέζας αέρα για τα φυτικά προϊόντα Morningstar Farms της στις αρχές του 2021 ως απάντηση σε ερωτήματα πελατών.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις