«Καλάθι του νοικοκυριού»: Στο “τραπέζι” η δημιουργία «Σαρακοστιανού καλαθιού»

Στόχος να μπει ένα επώνυμο και ένα ιδιωτικής ετικέτας σε κάθε προϊόν
«Το καλάθι είναι μία επιτυχία, το γνωρίζουν όσοι το χρησιμοποιούν, και κάνεις δεν είπε ότι δε μπορεί να υπάρξει ένα σαρακοστιανό καλάθι», δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Νίκος Παπαθανάσης μιλώντας στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA». «Όπως λειτούργησε το εορταστικό καλάθι και το καλάθι του Άϊ Βασίλη με εξαιρετικά δώρα που ο κόσμος τα προτίμησε, θα λειτουργήσει και το “σαρακοστιανό καλάθι”», δήλωσε.
Ταυτόχρονα, ο κ. Παπαθανάσης αναφέρθηκε και στις κινήσεις που γίνονται προκειμένου να προστεθούν περισσότερα επώνυμα προϊόντα στο «καλάθι του νοικοκυριού»: «Στο καλάθι υπάρχει ένα ποσοστό ιδιωτικής ετικέτας και συζητάμε με την αγορά και τη βιομηχανία να βάλουμε και επώνυμα προϊόντα έτσι ώστε να μπει ένα επώνυμο και ένα ιδιωτικής ετικέτας σε κάθε προϊόν, χωρίς να αλλάξει η λειτουργία του. Θα πρέπει πρώτα να πάρουμε την έγκριση της επιτροπής ανταγωνισμού και στη συνέχεια θα το κάνουμε», δήλωσε.
Επιπλέον, υπογράμμισε πως οι συζητήσεις του υπουργείου Ανάπτυξης με τις εταιρείες τροφίμων συνεχίζονται με τις επώνυμες ετικέτες να θέλουν να μπουν στο «καλάθι» λόγω της εμφανούς στροφής των καταναλωτών στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας: «Η συζήτηση με τις μεγάλες εταιρείες τροφίμων προχωρά κάθε βδομάδα, και αυτές οι εταιρείες θέλουν να στηρίξουν την προσπάθεια και να μπουν στο καλάθι διότι το καλάθι είναι προτιμητέο από τους καταναλωτές και έχει μεγάλη επιτυχία. Έχει υπάρξει ανταγωνισμός και έχουν κρατηθεί οι τιμές 10 εβδομάδες τώρα. Και την Τετάρτη που μας πέρασε το 92% των προϊόντων είχε είτε πτωτική πορεία είτε σταθερή τιμή. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχουν κερδίσει τη «μάχη» γι’ αυτό θέλουν να μπουν στο καλάθι και τα επώνυμα προϊόντα. Οι καταναλωτές έχουν αλλάξει συμπεριφορά και αυτό ανησυχεί την επώνυμη ετικέτα και θέλει να μπει στο καλάθι», δήλωσε.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις