«Στη φρατζόλα δεν πάει καλά το καλάθι».

Στο ψωμί φρατζόλα, τη μοναδική κατηγορία από εκείνες που βρίσκονται στο «καλάθι του νοικοκυριού» και στην οποία παρατηρήθηκε αύξηση, αναφέρθηκε η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης κατά την πρόσφατη συνέντευξη Τύπου που πραγματοποίησε την περασμένη Τετάρτη σχετικά με την πορεία του «καλαθιού» σε διάστημα 6 εβδομάδων.

«Η μόνη αλλαγή, η μόνη αύξηση που έχει παρατηρηθεί σε όλες αυτές τις κατηγορίες είναι στο ψωμί φρατζόλα, όπου έχουμε μια αύξηση 5% από μήνα σε μήνα στη διαφορά από την αρχή έξι εβδομάδων, ο πληθωρισμός Νοεμβρίου είναι χαμηλότερος είναι 1,32% και αυτό σημαίνει ότι εκεί θα πρέπει να έχουμε κάποια δράση» σημείωσε ο ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος παρουσιάζοντας τα στοιχεία των τιμών.

Από την πλευρά του ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης στελνοντας όπως είπε «μήνυμα» στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, σημείωσε ότι «στη φρατζόλα δεν πάει καλά το καλάθι».

«Με προβληματίζει γιατί έχει συμβεί αυτό ενώ την ίδια στιγμή το αλεύρι πέφτει στην τιμή του, το στάρι είναι σε τιμές αρκετά πιο κάτω από το υψηλότερο σημείο που είχε προκληθεί στην έναρξη του πολέμου» πρόσθεσε ο κ. Γεωργιάδης.

Όπως είπε αναμένει τις επόμενες εβδομάδες να πέσει η τιμή της φρατζόλας μέσα στο καλάθι «κι όχι να ανέβει περαιτέρω» διευκρινίζοντας παράλληλα ότι το ψωμί που πωλείται στα σούπερ μάρκετ είναι τυποποιημένο και συσκευασμένο καθώς φρέσκο ψωμί πουλάνε μόνο οι φούρνοι.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις