Συνολικά 57 προϊόντα παρουσίασαν μικρή αύξηση, 44 μεγάλη μείωση και 1.033 (91.09%) παρέμειναν σταθερά

Στην 25η εβδομάδα εφαρμογής του μπαίνει σήμερα το «Καλάθι του νοικοκυριού» το οποίο επιστρέφει στην «κανονική» του μορφή, με 60 κατηγορίες προϊόντων να το συνθέτουν. Είχαν προηγηθεί το προηγούμενο διάστημα τα διευρυμένα, «Καλάθι της Σαρακοστής» και «Καλάθι του Πάσχα» που εφαρμόστηκαν για τις αγορές των καταναλωτών τις συγκεκριμένες περιόδους.

Οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ που συμμετέχουν στο μέτρο αναρτούν σήμερα, όπως κάθε Τετάρτη τις ανανεωμένες λίστες τους, στο e-καταναλωτής.

Όπως επεσήμανε σε ανάρτησή του στο twitter o υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης, «είχαμε μεγάλες μειώσεις συνολικά, -2,5% στη μεσοσταθμική του αξία σε σχέση με την περασμένη εβδομάδα. Είναι η 4η συνεχόμενη εβδομάδα με μεσοσταθμική μείωση. Συγκεκριμένα από 1134 προϊόντα 57 (5.03%) παρουσίασαν μικρή αύξηση, 44 (3.88%) παρουσίασαν μεγάλη μείωση και 1033 (91.09%) παρέμειναν σταθερά! Η προσπάθεια για την αντιμετώπιση της Ακρίβειας συνεχίζεται».

Σημειώνεται πως σύμφωνα με έρευνα της  Nielsen, ζυμαρικά, ρύζι, όπως και επίσης γάλα, τυρί, γιαούρτι και καφές είναι τα προϊόντα που αγοράζουν πιο συχνά οι καταναλωτές από το «καλάθι του νοικοκυριού» στα σούπερ μάρκετ. Παράλληλα 1 στους 4 καταναλωτές αγοράζει συχνότερα τα προϊόντα των κατηγοριών που μπήκαν στο «καλάθι» από τότε που εφαρμόστηκε η πρωτοβουλία.Μικρότερα ποσοστά δημοφιλίας ανάμεσα στα προϊόντα του «καλαθιού» καταγράφουν οι βρεφικές τροφές, τα βρεφικά σαμπουάν και οι πάνες ενηλίκων.

Υπενθυμίζεται τέλος πως μετά την τρίμηνη παράταση που έχει δοθεί, το «Καλάθι του νοικοκυριού» θα ισχύσει έως τις 30 Ιουνίου.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις