Black Friday: Η στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις
Πώς θα κατορθώσουν τα καταστήματα λιανικής να αυξήσουν τις πωλήσεις τους
Η Black Friday είναι μια ευκαιρία για τις επιχειρήσεις όχι μόνο να αυξήσουν τον τζίρο τους αλλά και να ανακτήσουν την χαμένη καταναλωτική εμπιστοσύνη. Σύμφωνα με την Generation Y, την ελληνική πολυεθνική που δραστηριοποιείται στον τομέα του ψηφιακού μετασχηματισμού, οι επιχειρήσεις πρέπει να ακολουθήσουν συγκεκριμένη στρατηγική για την Black Friday η οποία θα είναι συμπαγής, σταθερή και συνεπής στις αξίες της επιχείρησης.
Αυτοί είναι οι τρείς άξονες στους οποίους πρέπει να εδραιώσουν το πλάνο τους οι επιχειρήσεις ώστε να προσελκύσουν περισσότερους καταναλωτές. Οι χαμηλές τιμές και οι προσφορές δεν θα πρέπει να είναι το μοναδικό μέσω για την προσέλκυση πελατών, σύμφωνα με το ερευνητικό τμήμα της Generation Y. Η αναβάθμιση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών και του service θα επιτευχθεί μόνο μέσω της χάραξης μιας σταθερής πολιτικής η οποία θα βασίζεται στις αξίες που πρεσβεύει κάθε επιχείρηση.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας της Focus Bari, όπου παρουσιάζεται η ψυχολογία και η καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων, την τρέχουσα περίοδο το 97% των Ελλήνων δηλώνουν ότι έχουν κάνει τουλάχιστον μία περικοπή εξόδων από τις 18 κατηγορίες προϊόντων που εξετάστηκαν. Την ίδια στιγμή το 60% των Ελλήνων δηλώνουν ότι έχουν προχωρήσει σε περικοπές, διότι το εισόδημά τους δεν επαρκεί. Ταυτόχρονα παρουσιάζεται αύξηση στη συμπεριφορά «Αναζητώ πολύ περισσότερο εκπτώσεις / προσφορές» (74% τον Οκτώβριο 2022 σε σχέση με 61% τον Απρίλιο 2022), γεγονός που, όπως εκτιμά το Τμήμα Αναλύσεων της Generation Υ, ενδέχεται να συμβάλει θετικά στις πωλήσεις της Black Friday.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις