Οι καταναλωτές αναζητούν κατά κύριο λόγο καλλυντικά που βρίσκονται σε έκπτωση ή προσφορά.

Η τάση των καταναλωτών προς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας δεν παρατηρείται μόνο σε προϊόντα διατροφής και βασικής ανάγκης στα σούπερ μάρκετ, αλλά και σε καταναλωτικά αγαθά, όπως για παράδειγμα στα καλλυντικά.

Τα στοιχεία του Πανελληνίου Συνδέσμου Βιομηχάνων και Αντιπροσώπων Καλλυντικών και Αρωμάτων δείχνουν πως το μερίδιο των οικονομικότερων καλλυντικών, δηλαδή εκείνων της ιδιωτικής ετικέτας, έχει αυξηθεί τους τελευταίους μήνες. 

Άλλωστε σχεδόν όλες κατηγορίες καλλυντικών έχουν υποστεί ανατιμήσεις το τελευταίο διάστημα λόγω των πληθωριστικών πιέσων αν και σύμφωνα με τον ΠΣΒΑΚ τα προϊόντα ομορφιάς δεν κατατάσσονται στις κατηγορίες πορϊόντων με τις υψηλότερες αυξήσεις.

Με βάση τα ίδια στοιχεία οι καταναλωτές αναζητούν κατά κύριο λόγο προϊόντα που βρίσκονται σε έκπτωση ή προσφορά, πραγματοποιώντας έρευνα αγοράς πριν ψωνίσουν ενώ σε κάποιες περιπτώσεις δεν «καλύπτονται» ακόμη και με τις προωθητικές ενέρεγεις που γίνονται.

Τη φετινή χρονιά πάντως οι Έλληνες  φαίνεται πως επιστρέφουν- μετά την πανδημία – στις αγορές αρωμάτων και προϊόντων μακιγιάζ. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις για την πορεία της αγοράς το 2022, σε βασικές κατηγορίες καλλυντικών ο τζίρος προβλέπεται να αυξηθεί κατά 3,5% σε αξία συγκριτικά με το 2021, με την αύξηση αυτή να αποδίδεται ωστόσο και στις ανατιμήσεις.

Συγκεκριμένα, η κατηγορία του μακιγιάζ εκτιμάται πως θα ενισχυθεί κατά 16,3% το 2022 σε σχέση με πέρσι και εκείνη των αρωμάτων κατά 7,7%. Αντίθετα, είδη καλλυντικών που είχαν ενισχυθεί κατά τη διάρκεια των lockdowns, όπως για παράδειγμα οι κατηγορίες της περιποίησης προσώπου και σώματος αναμέναται να καταγράψουν μείωση κατά -0,9% και -1,4% αντίστοιχα.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις