Καλύτερες επιδόσεις για τις επιχειρήσεις με εναλλακτικές αγορών.

H ετήσια έρευνα για την κίνηση των πωλήσεων κατά την περίοδο των χειμερινών εκπτώσεων σε πανελλαδικό δείγμα επιχειρήσεων που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Εμπορίου και Υπηρεσιών της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΙΝ.ΕΜ.Υ. της ΕΣΕE), αποκαλύπτει πως η χειμερινή εκπτωτική περίοδος δεν πήγε όσο καλά θα περίμεναν οι επιχειρήσεις. Συγκεκριμένα, 39% των επιχειρήσεων οι πωλήσεις κινήθηκαν σε χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με το 2021, παρ’ ότι η αγορά φέτος λειτούργησε χωρίς περιορισμούς.

Ωστόσο, συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των άλλων επιχειρήσεων φαίνεται να είχαν όσες έδιναν στους καταναλωτές την δυνατότητα αγορών και εκτός φυσικού καταστήματος όπως μέσω τηλεφωνικών παραγγελιών, μέσων κοινωνικών δικτύων, site, e-shop κλπ. Οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις εμφάνισαν ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις (34%) σε σχέση με εκείνες που δεν είχαν τις παραπάνω δυνατότητες. Στο αποτέλεσμα αυτό θα πρέπει να ληφθεί ξανά υπόψιν το γεγονός ότι η αγορά φέτος λειτούργησε ελεύθερα χωρίς περιορισμούς.

Επισημαίνεται ότι από αυτές το 28% απέκτησε τη δυνατότητα να πωλήσεων εκτός φυσικού καταστήματος κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Χειμερινές εκπτώσεις: 4 στις 10 επιχειρήσεις με μειωμένες πωλήσεις

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις