Μεγάλος νικητής της Black Friday για άλλη μια φορά ήταν τα διαδικτυακά καταστήματα παρά το γεγονός ότι φέτος τα φυσικά καταστήματα ήταν ανοιχτά. 

Σύμφωνα με στοιχεία της Generation Y-International eBusiness Hub κατά την περίοδο που πραγματοποιούνταν εκπτώσεις λόγω της Black Friday (δηλαδή και λίγες μέρες πριν από την Παρασκευή) η επισκεψιμότητα των online καταστημάτων αυξήθηκε 20% έως και 60% σε σχέση με τις υπόλοιπες ημέρες.  Πιο συγκεκριμένα, το τριήμερο από 26 μέχρι 28 Νοεμβρίου 2021 τα ηλεκτρονικά καταστήματα πραγματοποιήσαν τζίρο αυξημένο κατά 119% σε σχέση με μια μέση μέρα του 2021.

Αλλά στην Black Friday τρεις ήταν οι απόλυτοι νικητές: Ο κλάδος της  ένδυσης/υπόδησης με αύξηση τζίρου 170% σε σχέση με μια κοινή ημέρα του έτους, ο κλάδος των αθλητικών ειδών με αύξηση 100% και ο κλάδος των online φαρμακείων με 60%.

Τα νέα αυτά δεδομένα καθιστούν την δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων ακόμα και από μικρές επιχειρήσεις πιο αναγκαία από ποτέ καθώς, όπως όλα δείχνουν, ο κόσμος στρέφεται στο διαδίκτυο για κάθε τι που θέλει να αγοράσει. Ο λιγότερος χρόνος που απαιτείται, η άνεση των online αγορών αλλά και τα μέτρα που έχουν ληφθεί για την καταπολέμηση της πανδημίας κάνοντας πιο δύσκολη την πρόσβαση στα φυσικά καταστήματα, φαίνεται πως έχουν ωφελήσει πολύ τις ηλεκτρονικές αγορές.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις