Στα 1,15 δισ. ευρώ ο τζίρος του social commerce το 2022 στην χώρα μας

Με ταχύτατους ρυθμούς αναπτύσσεται το social commerce, γνωστό και ως “κοινωνικό” εμπόριο και στην χώρα μας με τις συνολικές πωλήσεις να αγγίζουν το 2022 τα 1,15 δισ. ευρώ. Οι Έλληνες φαίνεται πως εμπιστεύονται τις αγορές μέσω social media με το 54% να δηλώνει πως έχει κάνει τουλάχιστον μια αγορά από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ) το τελευταίο εξάμηνο. Μάλιστα, το ποσοστό αυτό είναι το υψηλότερο επί ευρωπαϊκού εδάφους, καθώς κινείται 11 ποσοστιαίες μονάδες άνω του μέσου όρου στην Ευρώπη (43%).

Αλλά και οι επιχειρήσεις φαίνεται πως ακολουθούν αυτήν την τάση αλλά και τις προτιμήσεις των καταναλωτών με  2 στις 3 (66%) που δραστηριοποιούνται στο e-commerce, να δηλώνουν ότι χρησιμοποίησαν τις πλατφόρμες αυτές για τη διάθεση των προϊόντων τους. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι ο αντίστοιχος μέσος όρος στην Ευρώπη είναι 65%.

Όσον αφορά τα χρήματα που ξοδεύουν οι καταναλωτές στις αγορές μέσω social media, ένας στους 4 Έλληνες (25%) δήλωσε πως πραγματοποίησε αγορές μέσω οποιασδήποτε πλατφόρμας social commerce τουλάχιστον μία φορά σε εβδομαδιαία βάση, με τη μέση μηνιαία δαπάνη να ανέρχεται στα 158 ευρώ και με εμφανή την προτίμηση προς τα είδη ένδυσης-υπόδησης.

Στην Ευρώπη, η μέση μηνιαία δαπάνη κοινωνικού εμπορίου είναι της τάξης των 141, ευρώ με τους Ισραηλινούς (€186) και τους Ολλανδούς  (€174) να ξεχωρίζουν ως οι καταναλωτές με τις υψηλότερες σχετικές δαπάνες.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις