Πώς πήρε τη δεύτερη θέση ως ο αγαπημένος ιστότοπος αγορών των εφήβων

To Shein είναι πλέον η μεγαλύτερη εταιρεία μόδας στον κόσμο που διαθέτει μόνο online κατάστημα, σύμφωνα με το Euromonitor. Επαναπροσδιορίζει τη γρήγορη μόδα μειώνοντας τους χρόνους παραγωγής και προσθέτοντας, κατά μέσο όρο, σχεδόν 3.000 νέα στυλ στον ιστότοπό της κάθε εβδομάδα σε σημαντικά χαμηλότερες τιμές από τους ανταγωνιστές.

Πώς αναπτύχθηκε το Shein

Αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση εσόδων κατά 250% από έτος σε έτος. Εν τω μεταξύ, τα έσοδα των διαδικτυακών αντιπάλων Asos και Boohoo έφτασαν τα 4,4 δισεκατομμύρια δολάρια και τα 2,4 δισεκατομμύρια δολάρια αντίστοιχα το 2020. Όμως, παρά την πανταχού παρουσία της στο διαδίκτυο, η εταιρεία έχει τη φήμη ότι είναι πολύ απομονωμένη. Δημιουργήθηκε το 2008 από τον Chris Xu, του οποίου το υπόβαθρο είναι το μάρκετινγκ και η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης. Ξεκίνησε πουλώντας νυφικά διαδικτυακά. Το 2012, διαφοροποιήθηκε σε γυναικεία ρούχα και αργότερα άλλαξε το εμπορικό σήμα σε Shein.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη SHEIN.COM (@sheinofficial)


Σήμερα, η Shein προσφέρει επίσης παιδικά και ανδρικά ρούχα και παραδίδει σε 220 χώρες σε όλο τον κόσμο. Το Shein έχει αλλάξει την παγκόσμια μόδα.

Αυτό σημαίνει ότι δημιουργούνται νέα προϊόντα σε μικρές παρτίδες (περίπου 100 είδη) και η παραγωγή αυξάνεται μόνο ανάλογα με τη δημοτικότητά τους. Υπάρχουν λιγότερα απόβλητα ρούχων επειδή η εταιρεία δεν δημιουργεί μεγάλες ποσότητες προϊόντων που οι πελάτες δεν θέλουν.

Ο Xu δημιούργησε μια στενή σχέση με τους προμηθευτές του από την αρχή, κάνοντας κάτι που μερικές φορές μπορεί να φαίνεται ριζοσπαστικό σε αυτό το μέρος του κόσμου – πληρώνοντάς τους έγκαιρα. Σε αντάλλαγμα, τα εργοστάσια υποχρεούνται να χρησιμοποιούν το λογισμικό διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας της Shein, το οποίο επιτρέπει στην εταιρεία να παρακολουθεί στενά τη διαδικασία παραγωγής και να μοιράζεται δεδομένα αναζήτησης πελατών σε πραγματικό χρόνο με προμηθευτές για να καθοδηγήσει το σχεδιασμό και την παραγωγή.

Πρέπει επίσης να είναι σε θέση να ολοκληρώσουν τη διαδικασία σχεδιασμού και παραγωγής σε μόλις 10 ημέρες. Αυτό είναι ουσιαστικά ταχύτερο από τους ανταγωνιστές του, ειδικά τους παλαιού τύπου ανταγωνιστές όπως το Zara που συνήθως έχουν χρόνο ολοκλήρωσης πέντε εβδομάδων. Οι τιμές ξεκινούν από κάτω από 1 $ για αξεσουάρ και μπορείτε εύκολα να αγοράσετε ένα φόρεμα ή πουλόβερ για κάτω από $10.

Αυτός ο συνεχής κύκλος αγορών έχει εγείρει ερωτήματα για τη βιωσιμότητα, όπως και η ηθική γύρω από τις χαμηλές τιμές του. Δεν έχει μοιραστεί δημόσια τους μισθούς ή τις ώρες των εργαζομένων σε εργοστάσιο, παρά το γεγονός ότι απαιτείται από τη νομοθεσία στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά δηλώνει στον ιστότοπό της ότι δεν προσλαμβάνει ανήλικους εργάτες και εγγυάται μισθούς διαβίωσης και ασφαλή εργασιακά περιβάλλοντα.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις