Το επενδυτικό ενδιαφέρον γύρω από τις εγκαταστάσεις logistics αναπτύσσεται ταχύτατα.

Καθώς ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου αναπτύσσεται, η υλικοτεχνική υποστήριξη της λήψης παραγγελιών για τους πελάτες έχει γίνει πιο περίπλοκη – ειδικά με τον κορονοϊό που επηρεάζει ολόκληρες τις αλυσίδες εφοδιασμού ηλεκτρονικού εμπορίου. Ένα πράγμα που παραμένει σταθερό σε αυτούς τους αβέβαιους καιρούς είναι ότι στους καταναλωτές δεν αρέσει να περιμένουν.

Αυτό έγινε αντιληπτό εν μέσω της πανδημίας του COVID-19, όταν ακόμη και η Amazon έδινε προτεραιότητα στην αποστολή προϊόντων που στα οποία βασίζονται αποκλειστικά, προκαλώντας καθυστερήσεις έως και ενός μήνα για άλλα προϊόντα.

Τώρα περισσότερο από ποτέ – σε μια εποχή που οι άνθρωποι επιλέγουν το Διαδίκτυο έναντι του καταστήματος για να τηρούν τις πρακτικές κοινωνικής αποστασιοποίησης – η μεταδιδόμενη ταχύτητα με την οποία οι καταναλωτές θα λαμβάνουν τις παραγγελίες τους μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο για το αν επιλέξουν να αγοράσουν από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα ή ενός ανταγωνιστή. Έτσι, η ανάγκη των υποδομών logistics, που είναι απαραίτητες για την κάλυψη των απαιτήσεων των καταναλωτών, έχει μεγαλώσει.

Για το λόγο αυτό, έχει αναπτυχθεί και το επενδυτικό ενδιαφέρον γύρω από τις εγκαταστάσεις logistics. Οι πιο δημοφιλείς περιοχές για Logistics, όπως ο Ασπρόπυργος και η Μαγούλα, έχουν συγκεντρώσει το επενδυτικό ενδιαφέρον, με τη ζήτηση να αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω φέτος, ενώ ανάλογη είναι η αύξηση του ενδιαφέροντος και για δευτερεύουσες τοποθεσίες, όπως τα Οινόφυτα και το Μαρκόπουλο.

Τα νέα μεγάλα έργα στον τομέα, στην Αττική, αλλά και οι σημαντικές επενδύσεις, που έχουν σχεδιαστεί από την Cosco στο Λιμάνι του Πειραιά, δημιουργούν ένα περιβάλλον, στο οποίο η Αθήνα θα μπορούσε να τοποθετηθεί ως σημαντικό εμπορευματικό κέντρο στην Ευρώπη και να διαχειριστεί εξαιρετικά μεγάλους όγκους προϊόντων, που διοχετεύονται από την Ασία και την Μέση Ανατολή στην αγορά της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις