Οι καταναλωτές δίνουν μόλις 3 δευτερόλεπτα ευκαιρία στα sites για να φορτώσουν το περιεχόμενό τους

Εξαιτίας της πανδημίας του COVID-19 και των αλλαγών που επέφερε στο εμπόριο, περισσότεροι καταναλωτές ήρθαν σε επαφή με τις ηλεκτρονικές αγορές και τα e-shops.

Ωστόσο, φαίνεται ότι η ταχύτητα φόρτωσης των ηλεκτρονικών σελίδων απογοητεύει τους καταναλωτές.  Το 40% των χρηστών του διαδικτύου παγκοσμίως εγκαταλείπουν  ένα e-shop, αν χρειάζεται να περιμένουν πάνω από 3 δευτερόλεπτα για να φορτώσει. Η ταχύτητα φόρτωσης φαίνεται να είναι καθοριστικής σημασίας για τις αγορές των καταναλωτών και να επηρεάζει καταλυτικά τις προτιμήσεις τους.

Έρευνα έχει αποδείξει ότι η ταχύτητα ανταπόκρισης της πλειονότητας των ελληνικών e-shops είναι απογοητευτική, με αποτέλεσμα να αποθαρρύνει τους online αγοραστές. Απ’ ό,τι φαίνεται οι επιχειρήσεις πρέπει να επενδύσουν περισσότερο στα logistics των ηλεκτρονικών τους καταστημάτων ούτως ώστε να ικανοποιούν τους πελάτες τους και να μην εξαντλούν την υπομονή τους. Άλλωστε τα e-shops θα εξαργυρώσουν την επένδυση αυτή όχι μόνο σε αγορές αλλά και σε “κλικ” και σε θετικές κριτικές.

Η ταχύτατη ανάπτυξης του e-commerce και η χρήση των ηλεκτρονικών καταστημάτων από όλο και περισσότερους χρήστες, καθιστά τους καταναλωτές πιο απαιτητικούς. Η ταχύτητα των sites διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στη συμπεριφορά και τις επιλογές του online αγοραστικού κοινού που δε συγχωρεί τις καθυστερήσεις, γι’ αυτό και οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επενδύσουν χρόνο και πόρους στην εξασφάλιση γρήγορης ταχύτητας των e-shops.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις