Οι νέες υπηρεσίες που ανακοίνωσαν τις προηγούμενες μέρες η Skroutz και η Public

Η ταχύτητα στην παράδοση των παραγγελιών αποτέλεσε ένα μεγάλο στοίχημα για τις επιχειρήσεις την περίοδο της πανδημίας κατά την οποία οι ηλεκτρονικές αγορές αυξήθηκαν κατακόρυφα.

Πλέον -και ενώ οι μεγάλες αλυσίδες έχουν προχωρήσει σε σημαντικές επενδύσεις στο συγκεκριμένο κανάλι, η «μάχη» του ανταγωνισμού μεταφέρεται στο πώς θα συνδυαστούν τα πλεονεκτήματα του Online καταστήματος με εκείνα του φυσικού και ο καταναλωτής θα εξυπηρετηθεί ακόμη πιο γρήγορα, ακόμη και σε λιγότερο από μία ώρα.

Την περασμένη εβδομάδα το marketplace Skroutz, ανακοίνωσε πως διαθέτει πλέον υπηρεσία παραλαβής της παραγγελίας από το κατάστημα για όσους επιθυμούν να παραγγείλουν online και να έχουν την ευκολία παραλαβής από το κατάστημα. Τα καταστήματα που εξυπηρετούν αυτή τη δυνατότητα είναι περισσότερα από 4.000 σε όλη την Ελλάδα για πάνω από 330.000 προϊόντα, τα οποία συνεχώς αυξάνονται. Ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει να παραλάβει από το κατάστημα, το οποίο χρειάζεται τουλάχιστον 2 εργάσιμες ώρες για την προετοιμασία της και μόλις η παραγγελία είναι έτοιμη, ενημερώνεται μέσω email. Η υπηρεσία ισχύει όταν όλα τα προϊόντα στο καλάθι είναι επιλέξιμα για παραλαβή από το κατάστημα.

Aπό την πλευρά τους τα Public ανακοίνωσαν την υπηρεσία Express Pickup. Η υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα online παραγγελίας 100.000 προϊόντων – ανάμεσά τους είδη τεχνολογίας, μικρές οικιακές συσκευές, γραφική ύλη, προϊόντα πολιτισμού & ψυχαγωγίας για παραλαβή δωρεάν, σε 60 λεπτά, στο δίκτυο καταστημάτων Public & MediaMarkt.  Η υπηρεσία Express Pickup ήρθε να προστεθεί στην υπηρεσία παράδοσης Public Locker Pickup 24/7 που διαθέτει η εταιρεία για παραλαβή οποιαδήποτε στιγμή σε περισσότερα από 1.200 lockers BOX NOW σε όλη την Ελλάδα αλλά και στο Next Day Delivery που δίνει τη δυνατότητα παραλαβής 100.000 προϊόντων την επόμενη εργάσιμη μέρα.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις