Οι Έλληνες καταναλωτές μπορούν πλέον να «Πληρώσουν σε 3 δόσεις» στους συνεργάτες λιανικής

Η Klarna, μια κορυφαία παγκόσμια τράπεζα λιανικής, μια υπηρεσία πληρωμών και αγορών, επεκτάθηκε τον Ιούνιο στην Ελλάδα με την υπηρεσία «Pay in 3», δίνοντας τη δυνατότητα στους Έλληνες αγοραστές του διαδικτύου να εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα, να ενημερώνονται και να ελέγχουν τις πληρωμές τους. To Public, η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής στην Ελλάδα, είναι το πρώτο brand που προσφέρει την ευέλικτη επιλογή πληρωμής της Klarna στην Ελλάδα, μαζί με άλλους γνωστούς διεθνείς και Έλληνες λιανέμπορους όπως η H&M, η Cosmos Sport και το Spitishop. Επιπλέον, η Public Group εντάχθηκε στον τελευταίο γύρο χρηματοδότησης 800 εκ. δολαρίων της Klarna ως στρατηγικός επενδυτής, προωθώντας περαιτέρω την επέκταση της Klarna στην ελληνική αγορά.

«Οι Έλληνες αγοραστές θέλουν να βλέπουν και να αγγίζουν τα προϊόντα που αγοράζουν  ηλεκτρονικά πριν τα πληρώσουν, αλλά παραδοσιακά αποφεύγουν τις πιστωτικές κάρτες λόγω των υπέρογκων επιτοκίων και των κρυφών χρεώσεων. Έτσι, η πλειοψηφία καταφεύγει σε πληρωμές με μετρητά κατά την παράδοση, οι οποίες είναι δύσκολες και δαπανηρές τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τους εμπόρους λιανικής», δήλωσε ο Sebastian Siemiatkowski, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της Klarna. «Με την υπηρεσία άτοκων πληρωμών σε 3  δόσεις της Klarna, παρέχουμε στους Έλληνες αγοραστές μια βιώσιμη και βολική εναλλακτική λύση που τους δίνει αυτοπεποίθηση και ευελιξία στο ταμείο»

Με το “Pay in 3”, οι καταναλωτές που επιλέγουν την Klarna στο ταμείο ενός συνεργάτη λιανικής μπορούν να χωρίσουν τις αγορές τους σε τρεις άτοκες δόσεις οι οποίες εξοφλούνται κάθε 30 ημέρες από τη στιγμή της αγοράς. Με αυτόν τον τρόπο, οι καταναλωτές μπορούν να κατανείμουν το κόστος των αγορών τους ομοιόμορφα και να παραλάβουν το προϊόν πριν πληρώσουν ολόκληρο το ποσό. Οι μηνιαίες πληρωμές απλώς χρεώνονται στην κανονική χρεωστική κάρτα του καταναλωτή.

Έτσι, οι Έλληνες καταναλωτές μπορούν πλέον να «Πληρώσουν σε 3 δόσεις» στους συνεργάτες λιανικής που έχουν ενσωματώσει τη Klarna χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Klarna, η οποία είναι πλέον διαθέσιμη στην Ελλάδα. Με περισσότερους από 23 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες το μήνα παγκοσμίως, η εφαρμογή της Klarna ενώνει μια ευρεία γκάμα λειτουργιών που κάνουν όλο το αγοραστικό ταξίδι πιο εύκολο και πιο ευχάριστο, ενώ οδηγεί  αγοραστές με υψηλή πρόθεση αγοράς  στους συνεργάτες λιανικής της Klarna. Στην εφαρμογή Klarna, οι καταναλωτές μπορούν:

  • Να εξοικονομήσουν χρήματα ανακαλύπτοντας ελκυστικές προσφορές από τα αγαπημένα τους brands και λαμβάνοντας ειδοποιήσεις πτώσης τιμής για προϊόντα που έχουν αποθηκεύσει.
  • Να εξοικονομήσουν χρήματα ανακαλύπτοντας ελκυστικές προσφορές από τα αγαπημένα τους brands και λαμβάνοντας ειδοποιήσεις πτώσης τιμής για προϊόντα που έχουν αποθηκεύσει.
  • Να παρακολουθήσουν και να διαχειριστούν εύκολα όλες τις προηγούμενες και τις επερχόμενες πληρωμές τους στην Klarna
  • Να παρακολουθήσουν όλες τις παραλαβές τους σε ένα μέρος και να διαχειριστούν απρόσκοπτα τις επιστροφές τους.
  • Να κατανοήσουν τις αγοραστικές τους συνήθειες μέσω μιας μηνιαίας ανάλυσης των δαπανών στην Klarna ανά κατηγορία λιανικής.
  • Να διατηρήσουν τον έλεγχο των οικονομικών τους, ορίζοντας έναν μηνιαίο προϋπολογισμό αγορών.
  • Να μάθουν το εκτιμώμενο αποτύπωμα CO2 για όλες τις αγορές τους στην Klarna ώστε να κάνουν πιο φιλικές προς το περιβάλλον, επιλογές αγορών.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις