Από ηλεκτρονικές παραγγελίες το 18,9% του τζίρου των επιχειρήσεων με e-shop

Μεγάλο άλμα σημείωσαν οι ηλεκτρονικές πωλήσεις του 2022 σύμφωνα με την Ετήσια Έρευνα Χρήσης Τεχνολογιών Πληροφόρησης και Ηλεκτρονικού Εμπορίου που παρουσίασε η ΕΛΣΤΑΤ. Από την μελέτη προκύπτει ότι το 18,9% του τζίρου των επιχειρήσεων που διαθέτουν e-shop προήλθε από τις ηλεκτρονικές παραγγελίες ενώ ο συνολικός τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου ξεπέρασε τα 20 δισ. το 2022.

Αναλυτικότερα:

– Το έτος 2022, σε σύνολο 39.460 επιχειρήσεων με απασχόληση 10 άτομα και άνω, οι 38.337 επιχειρήσεις είχαν πρόσβαση στο διαδίκτυο για επαγγελματικούς σκοπούς, ενώ το έτος 2021 αντίστοιχα, σε σύνολο 35.623 επιχειρήσεων, οι 35.172 επιχειρήσεις είχαν πρόσβαση στο διαδίκτυο για επαγγελματικούς σκοπούς, σημειώνοντας αύξηση ως προς τον αριθμό των επιχειρήσεων που έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο 9%. Στην πρόσβαση συμπεριλαμβάνεται σταθερή και κινητή σύνδεση.

– Το έτος 2022, σε σύνολο 39.460 επιχειρήσεων με απασχόληση 10 άτομα και άνω, με συνολικό κύκλο εργασιών 295,9 δισ. ευρώ, οι 7.472 έλαβαν παραγγελίες μέσω ιστοσελίδας ή ειδικών εφαρμογών ή μέσω μηνυμάτων τύπου EDI, ποσοστό 18,9% και ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου το 2022 από αυτές τις παραγγελίες ανήλθε σε 20,5 δισ. ευρώ, ποσοστό 6,9% του συνολικού κύκλου εργασιών.

Αντίστοιχα, το έτος 2021, σε σύνολο 35.623 επιχειρήσεων, με συνολικό κύκλο εργασιών 228,7 δισ. ευρώ, οι 7.637 έλαβαν παραγγελίες μέσω ιστοσελίδας ή ειδικών εφαρμογών ή μέσω μηνυμάτων τύπου EDI, ποσοστό 21,4% και ο κύκλος εργασιών από αυτές τις παραγγελίες ανήλθε σε 13,3 δισ. ευρώ, ποσοστό 5,8% του συνολικού κύκλου εργασιών.

H έρευνα αφορούσε το διάστημα 1η Ιανουαρίου 2022 – 15η Σεπτεμβρίου 2022 ενώ τα στοιχεία επικεντρώνονται στη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή, στην πρόσβαση στο διαδίκτυο και στην απανταχού συνδεσιμότητα, στην αυτόματη ανταλλαγή πληροφοριών μέσα στην επιχείρηση, καθώς και στη λήψη παραγγελιών και διενέργεια πωλήσεων και αγορών μέσω διαδικτύου (ηλεκτρονικό εμπόριο).

Διαβάστε επίσης: 

Ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ: Αγοράζουν λιγότερα προϊόντα οι καταναλωτές αλλά ξοδεύουν τα ίδια χρήματα

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις