Οι ηλεκτρονικές αγορές θα συνεχίσουν πάνω από το 90% των καταναλωτών.

Η έρευνα που πραγματοποίησε o Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών αγοράς Truberries, αναδεικνύει το καλό επίπεδο υπηρεσιών προς τους καταναλωτές που χαρακτηρίζει σήμερα το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα αλλά και τί θα εκτιμούσαν να δουν οι καταναλωτές κατά τις ηλεκτρονικές αγορές τους.

Οι ηλεκτρονικές αγορές, ιδιαίτερα μετά την πανδημία φαίνεται ότι έχουν “λύσει τα χέρια” των Ελλήνων καταναλωτών κι αποτελούν τη νέα αγοραστική συνήθεια. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας σχεδόν 1 στις 2 online αγορές (48%) αφορά Delivery φαγητού ή καφέ ενώ το υπόλοιπο 52% των ετήσιων συναλλαγών, 1 στις 2 αγορές αφορά Super Market, Ρούχα, Είδη Φαρμακείου ή Ηλεκτρονικά Είδη. Το φαγητό και ο καφές φαίνεται ότι απολαμβάνουν την πρωτοκαθεδρία στις online αγορές με τις ηλεκτρονικές παραγγελίες να βάζουν φωτιά στα πληκτρολόγια των χρηστών του διαδικτύου.

Η πλειονότητα των καταναλωτών (94%) εκφράζει την επιθυμία να συνεχίσει να πραγματοποιεί ηλεκτρονικές αγορές ενώ σε ποσοστό 14% οι καταναλωτές δηλώνουν έτοιμοι να αυξήσουν τη συχνότητα των αγορών. Η συντριπτική πλειοψηφία (95%) του πληθυσμού έχει πραγματοποιήσει τουλάχιστον 1 online αγορά τους τελευταίους 12 μήνες Μόλις ένα 5% του πληθυσμού δηλώνει ότι δεν έχει πραγματοποιήσει online αγορά σε καμία από τις 17 κατηγορίες τους τελευταίους 12 μήνες.

Τέλος, η έρευνα κατέδειξε ότι κριτήριο των καταναλωτών για να μπουν σε ένα site δεν είναι να έχει τις φθηνότερες τιμές αλλά να φτάνει το προϊόν στην πόρτα τους όπως φαίνεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις