Η Ελλάδα χαμηλά στην κατάταξη ως προς τον αριθμό των χρηστών διαδικτύου

Τα  718 δισ. ευρώ άγγιξε το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη το 2021 σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης Ψηφιακού Εμπορίου (Ecommerce Europe), σημειώνοντας ρυθμό ανάπτυξης 13% από τα 633 δισ. ευρώ που ήταν το 2020. Όσον αφορά την Ελλάδα, η μελέτη παρουσιάζει σημαντικά στοιχεία αναφορικά με την χρήση του διαδικτύου από τους Έλληνες αλλά και τις συνήθειες τους στο e – commerce.

Ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη: Τι δείχνουν τα στοιχεία για την Ελλάδα

Συγκεκριμένα, προκύπτει πως η Ελλάδα βρίσκεται αρκετά χαμηλά σε σχέση με τις υπόλοιπες 36 χώρες που εξετάζονται ως προς τον αριθμό των χρηστών του διαδικτύου για το 2021. Το ποσοστό της χώρας μας είναι στο 79% και αποτελεί ένα από τα χαμηλότερα καθώς βρίσκεται στην πέμπτη θέση από το τέλος. Τελευταία στην κατάταξη είναι η Ουκρανία με ποσοστό μόλις 65%. Στις τελευταίες 5 θέσεις εκτός από την Ελλάδα και την Ουκρανία βρίσκονται επίσης η Αλβανία με 73%, η Βοσνία – Ερζεγοβίνη με 77% και η Βουλγαρία με 78%.  Τις πέντε πρώτες θέσεις της κατάταξης καταλαμβάνουν η Ισλανδία και η Νορβηγία με 100%, η Δανία, η Ιρλανδία και το Λουξεμβούργο με ποσοστό 99%.

Ως προς τη συνολική αξία των ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα υπολογίζεται ότι από τα 14,4 δισεκατομμύρια ευρώ του 2021, θα φτάσει στα 15,84 δισεκατομμύρια ευρώ το 2022. Σημαντικό είναι το στοιχείο που δείχνει ότι το 2021 η Ελλάδα αύξησε το ποσοστό των καταναλωτών που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές από 59% που ήταν το 2020 σε 69%. Αξίζει να σημειωθεί ότι το e-AEΠ της Ελλάδας, ήτοι το ποσοστό που καταλαμβάνει το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας έναντι του συνολικού ΑΕΠ, ανήλθε το 2021 σε ποσοστό 8,07%.

Διαβάστε επίσης: 

Έρευνα: Δύο στους τρεις Έλληνες ψωνίζουν πλέον online

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις