Ποιες κατηγορίες κερδίζουν τους Έλληνες

Εξαιρετικά υψηλή διείσδυση των ασιατικών πλατφορμών στην ελληνική αγορά διαπιστώνει έρευνα της NielsenIQ που παρουσιάζει ο ΣΕΛΠΕ.
Το 94% των συμμετεχόντων πραγματοποίησε online αγορές το τελευταίο δωδεκάμηνο, ενώ το 85% εξ αυτών αγόρασε από τουλάχιστον μία πλατφόρμα με έδρα εκτός Ε.Ε. Περίπου 3 στους 10 χρήστες κάθε πλατφόρμας πραγματοποιούν αγορές τουλάχιστον μία φορά τον μήνα, γεγονός που δείχνει έντονη και επαναλαμβανόμενη χρήση. Οι πιο αναγνωρίσιμες πλατφόρμες είναι το Temu και το Shein, με πολύ υψηλά επίπεδα awareness.
Σε ό,τι αφορά τις κατηγορίες προϊόντων που κερδίζουν τους καταναλωτές, αυτές είναι: η μόδα και η ένδυση, τα είδη σπιτιού και μικροαντικείμενα, καθώς και τα ηλεκτρονικά και τα gadgets.

Η χαμηλή τιμή αναδεικνύεται ως ο καθοριστικός παράγοντας επιλογής, με μεγάλη διαφορά από κάθε άλλο κριτήριο. Η μέση ετήσια δαπάνη στα marketplaces χωρών εκτός Ε.Ε. ανέρχεται σε 244 ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί στο 45% της συνολικής online δαπάνης των χρηστών αυτών.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις