Σε χριστουγεννιάτικους ρυθμούς η αγορά – Πότε ξεκινά το εορταστικό ωράριο

Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα
Και επίσημα σε εορταστικούς ρυθμούς μπαίνει από την προσεχή Πέμπτη η αγορά καθώς τίθεται σε ισχύ το εορταστικό ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων.
Ενόψει Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς και για τη διευκόλυνση των αγορών των καταναλωτών, τα καταστήματα από την Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου θα λειτουργούν με συνεχόμενο ωράριο τις καθημερινές, 9 το πρωί με 9 το βράδυ. Ανοιχτά θα είναι επίσης τρεις Κυριακές έως το τέλος του έτους.
Αναλυτικά το προτεινόμενο ωράριο από τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών:
Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2025, 9:00 – 21:00
Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2025, 9:00 – 21:00
Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2025, 9:00 – 16:00
Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2025, 11:00 – 16:00
Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2025, 9:00 – 16:00
Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2025, 9:00 – 21:00
Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2025, 9:00 – 21:00
Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2025, 9:00 – 21:00
Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2025, 9:00 – 21:00
Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2025, 9:00 – 18:00
Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2025, 11:00 – 18:00
Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2025, 9:00 – 21:00
Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2025, 9:00 – 21:00
Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2025, 9:00 – 18:00
Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025, ΑΡΓΙΑ
Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2025, ΑΡΓΙΑ
Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2025, 9:00 – 18:00
Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2025, 11:00 – 18:00
Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2025, 9:00 – 21:00
Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2025, 9:00 – 21:00
Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2025, 9:00 – 18:00
Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2026, ΑΡΓΙΑ
Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2026, ΚΛΕΙΣΤΑ
Πόσα σχεδιάζουν να ξοδέψουν οι Έλληνες
Σχετικά με τις προθέσεις των Ελλήνων για τις αγορές των εορτών, έρευνα της ΕΥ Ελλάδος δείχνει ότι το ποσοστό όσων σχεδιάζουν να δαπανήσουν περισσότερα φέτος αυξήθηκε από μόλις 4% πέρσι, στο 13%, ενώ φτάνει στο 26% μεταξύ των νέων 18-29 ετών. Ωστόσο, η πλειονότητα των συμμετεχόντων (59%) σκοπεύει να ξοδέψει φέτος τα ίδια περίπου χρήματα με πέρσι. Αντίστοιχα, μειωμένο στο 24%, από 36% πέρσι, είναι το ποσοστό όσων σκοπεύουν να ξοδέψουν λιγότερα, ενώ 3%, από 6%, δήλωσαν ότι δεν θα πραγματοποιήσουν αγορές.
Το 61% των καταναλωτών σκοπεύει να αγοράσει τρόφιμα και ποτά (κυρίως άτομα μεγαλύτερης ηλικίας), ενώ 58% ρούχα και αξεσουάρ (κυρίως οι νεότερες ηλικίες). Χαμηλότερη προτεραιότητα (35%) φαίνεται να αποτελούν οι εμπειρίες (φαγητό έξω, συναυλίες, κ.λπ.), αλλά και τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και ομορφιάς (32%).
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις










