Στην γκάμα των προϊόντων που θα διανείμει η Β.Σ. Καρούλιας / ΙΜΑ περιλαμβάνονται επιλεγμένα προϊόντα Antipasti και Κριτσίνια

Την έναρξη της συνεργασίας τους για την επίσημη εμπορική εκπροσώπηση επιλεγμένων προϊόντων της Greka Icons στην ελληνική αγορά λιανικής, ανακοίνωσαν η Β.Σ. Καρούλιας και η Greka Icons Α.Ε., μέλος του Ομίλου ΤΕΜΕΣ Α.Ε.

Η διανομή των προϊόντων πραγματοποιείται από την ΙΜΑ, τη μητρική εταιρεία του Ομίλου, η οποία διαθέτει πολυετή εμπειρία και εκτεταμένο δίκτυο διανομής.

Η συνεργασία αυτή σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα για την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας στην Ελλάδα, της πολυβραβευμένης σειράς Navarino Icons που έχει δημιουργήσει η Greka Icons Α.Εκαθιστώντας τα αυθεντικά προϊόντα της, πιο κοντά στο ελληνικό κοινό μέσα από επιλεγμένα καταστήματα λιανικής. Στην γκάμα των προϊόντων που θα διανείμει η Β.Σ. Καρούλιας / ΙΜΑ περιλαμβάνονται επιλεγμένα προϊόντα Antipasti και Κριτσίνια.

Με την πολυετή εμπειρία, το εκτεταμένο δίκτυο διανομής και την προσήλωση στην ποιότητα που τη διακρίνουν, ο Όμιλος Β.Σ. Καρούλιας / ΙΜΑ υποστηρίζει το όραμα της Greka Icons για την ανάδειξη της ελληνικής γαστρονομικής κληρονομιάς. Η σύμπραξη βασίζεται σε κοινές αξίες: τον σεβασμό στην παράδοση, την υποστήριξη των τοπικών παραγωγών και τη συνεχή αναζήτηση αυθεντικής γεύσης με σύγχρονη προσέγγιση.

Η Β.Σ. Καρούλιας Α.Ε. με πάνω από 75 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, αποτελεί ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο των ποτών με εξειδίκευση στην αντιπροσώπευση επώνυμων Ελληνικών και Διεθνών Οίκων.  Ιστορικά, το χαρτοφυλάκιο περιελάμβανε Αλκοολούχα ποτά (με σημαντικές διεθνής συνεργασίες) αλλά με την πάροδο του χρόνου έκανε άνοιγμα στο χώρο του Κρασιού συνάπτοντας συνεργασίες με σημαντικά Ελληνικά Οινοποιία που την φέρνουν σήμερα στην 1η θέση στον Κλάδο.

Στη συνέχεια, θέλοντας να προσφέρει ολοκληρωμένες και 24/7 υπηρεσίες, τόσο στους πελάτες αλλά και στους καταναλωτές, η Β.Σ. Καρούλιας έκανε δυναμικό άνοιγμα στις κατηγορίες: Μπύρες, Μη Αλκοολούχα ποτά, Αναψυκτικά, Χυμούς, Καφές, Τσάι & Ροφήματα. Το άνοιγμα αυτό έφερε διεύρυνση δικτύου και μεγάλωσε το αποτύπωμα της εταιρείας στα Τελικά Σημεία πώλησης. Ταυτόχρονα, αυξήθηκαν σημαντικά οι οικονομικοί δείκτες που διασφαλίζουν υγιή, βιώσιμη και μακροχρόνια ανάπτυξη. Πρόσφατα η εταιρεία (μέσω της ΙΜΑ Α.Ε.) πέραν της μακροχρόνιας επιτυχημένης συνεργασίας με την Καλαμάτα Παπαδημητρίου εισήλθε δυναμικά στο χώρο των τροφίμων με στόχο να καλύψει τις ανάγκες πελατών – καταναλωτών με προϊόντα υψηλής ποιότητας και γαστρονομίας.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις