Στη «μάχη» της Black Friday μπαίνει το λιανεμπόριο

Η αγορά κινείται σε ρυθμούς προσφορών ενόψει της 28ης Νοεμβρίου, έστω κι αν προς το παρόν αφορούν κυρίως σε περιορισμένους κωδικούς προϊόντων
Οι μεγάλες αλυσίδες αθλητικών ειδών, ένδυσης και υπόδησης μπήκαν φέτος πρώτες στη «μάχη» των προσφορών ξεκινώντας το… Black Month από τις πρώτες μέρες του Νοεμβρίου. Από την πλευρά τους, οι αντίστοιχες των ηλεκτρικών, ηλεκτρονικών ειδών και οικιακών συσκευών έκαναν εκκίνηση τις προηγούμενες μέρες, με τις πρώτες διαφημιστικές τους καμπάνιες καθώς και ενημερωτικά newsletters προς τους καταναλωτές.
Η αγορά κινείται ήδη σε ρυθμούς προσφορών ενόψει της 28ης Νοεμβρίου, της φετινής Βlack Friday, έστω κι αν αυτές προς το παρόν αφορούν κυρίως σε περιορισμένους κωδικούς προϊόντων. Όπως κάθε χρόνο, αναμένεται να κορυφωθούν την τελευταία εβδομάδα του μήνα, ειδικά το τελευταίο τριήμερο έως και τη Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου – τη Cyber Monday- με το σύνολο των επιχειρήσεων από όλους σχεδόν τους κλάδους να συμμετέχει.
Οι καταναλωτές προς το παρόν κάνουν κυρίως έρευνα αγοράς προκειμένου να εντοπίσουν τα προϊόντα εκείνα που καλύπτουν τις ανάγκες τους και ταυτόχρονα πωλούνται σε καλύτερες τιμές. Παράλληλα, για πολλούς η συγκεκριμένη περίοδος αποτελεί μία ευκαιρία και για τις προσωπικές αγορές και τα δώρα τους ενόψει Χριστουγέννων.
Σε ό,τι αφορά τις εκτιμήσεις της αγοράς για τον φετινό τζίρο της Black Friday, σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΕΒΕΠ, Βασίλη Κορκίδη, αναμένεται να κυμανθεί στα περσινά επίπεδα, δηλαδή περίπου 3 εκατ. πωλήσεις, με μέση αξία απόδειξης κοντά στα 100 ευρώ και συνολικό τζίρο στα επίπεδα των 300 εκατ. ευρώ.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις










