«Άρωμα» Halloween και στην ελληνική αγορά

Από τα θεματικά πάρτι στα μπαρ, τα ροφήματα με άρωμα κολοκύθας, έως τα σνακ στα ράφια των σούπερ μάρκετ και τα στολισμένα εμπορικά κέντρα
Για τους περισσότερους Έλληνες, το Halloween ήταν στο παρελθόν μία γιορτή που γνώριζαν κυρίως μέσα από ξένες ταινίες ή εάν επισκεπτόντουσαν το εξωτερικό. Τα τελευταία χρόνια, ωστόσο, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις στη χώρα μας, μπαίνουν στο «spooky» κλίμα της τελευταίας μέρας του Οκτωβρίου.
Της Ρομίνας Νικηφόρου
Ο κλάδος της εστίασης, όπως είναι φυσικό, πρωταγωνιστεί. Από τα μπαρ και τα εστιατόρια διεθνούς κουζίνας μέχρι τις αλυσίδες γρήγορου φαγητού και καφέ, το Halloween έγινε η αφορμή για θεματικές εκδηλώσεις και πάρτι αλλά και για να εμπλουτίσουν τους καταλόγους τους με πιάτα που παραπέμπουν σε «τρομακτικές» φιγούρες ή γεύσεις από κολοκύθα. Άλλωστε η κολοκύθα σε κάθε της μορφή, βρίσκεται σχεδόν παντού αυτές τις μέρες.
Αντίστοιχα και τα ζαχαροπλαστεία, τα καταστήματα τροφίμων όπως και τα σούπερ μάρκετ τα οποία βάζουν στα ράφια τους προϊόντα που σχετίζονται με τη συγκεκριμένη ημέρα. Από ζαχαρωτά και σοκολάτες, μέχρι διάφορα αλμυρά και γλυκά σνακ.
Πέρα από τη… γαστρονομική του διάσταση όμως, φέτος περισσότερο σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, το Halloween φαίνεται πως αντιμετωπίζεται από αρκετές επιχειρήσεις και άλλων κλάδων ως «εμπορικό γεγονός». Μία «προθέρμανση», λίγο πριν μπουν στην τελική ευθεία για το κατεξοχήν εμπορικό γεγονός της σεζόν, τη Black Friday.
Έτσι, εμπορικά κέντρα μεταμορφώνουν τους χώρους τους σε Halloween σκηνικά, με διάφορες εκδηλώσεις για τους επισκέπτες, βιτρίνες καταστημάτων γεμίζουν με αντίστοιχα διακοσμητικά και είδη για το σπίτι, παιχνιδάδικα και αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών αφιερώνουν διαδρόμους σε κάθε λογής θεματικά αντικείμενα. Σε μεγάλες αλυσίδες ένδυσης, οι καταναλωτές πέρα από τις στολές για παιδιά αλλά και μεγάλους, βρίσκουν ολόκληρες σειρές «Halloween», με ρούχα και παπούτσια τα οποία μάλιστα μπορούν να φορεθούν κανονικά και σε άλλες περιστάσεις.
Παράλληλα, σε αρκετές περιπτώσεις η… ελληνική εκδοχή του Halloween αποτελεί και μία ευκαιρία για προσφορές προς τους καταναλωτές ακόμη και από επιχειρήσεις με προϊόντα που δεν σχετίζονται με τη συγκεκριμένη ημέρα. Μετρώντας ταυτόχρονα αντίστροφα προς άλλο ένα «έθιμο» που μας ήρθε πριν από αρκετά χρόνια από μακριά, τη Black Friday.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις











