Ποιες είναι οι δημοφιλέστερες κατηγορίες αγορών

Σχεδόν 4 στους 5 Έλληνες πραγματοποίησαν τουλάχιστον μία διαδικτυακή αγορά το τελευταίο εξάμηνο σύμφωνα με τη νέα έκδοση της Focus on Tech Life της Focus Bari.

Το ποσοστό αυτό είναι ελαφρώς υψηλότερο στις γυναίκες (79%) έναντι του 78% των αντρών.

Συνολικά, η μέση δαπάνη για διαδικτυακές αγορές ανήλθε σε 987 ευρώ στο εξάμηνο. Πάνω από τρεις στους πέντε (63%) πλήρωσαν με χρεωστική κάρτα και το 37% με αντικαταβολή.

Σε ό,τι αφορά τις δημοφιλέστερες κατηγορίες στις online αγορές αυτές είναι:

  • Ρούχα 41%
  • Παπούτσια 33%
  • Ηλεκτρονικά είδη 26%
  • Καλλυντικά 25%
  • Αεροπορικά εισιτήρια και εισιτήρια ψυχαγωγίας 22%

Με βάση τα υπόλοιπα στοιχεία της έρευνας, σταθερά ανοδικό καταγράφεται το ποσοστό των χρηστών internet ηλικίας  55+ με την ηλικιακή κατηγορία 65-74 να καταγράφει άνοδο 32%. Οι άντρες και οι ηλικίες 18-34 ετών δηλώνουν εξοικειωμένοι με τη νέα τεχνολογία αφού ένας στους δύο μαθαίνει γρήγορα να την χρησιμοποιεί, ενώ περισσότερο δυσκολεύεται το κοινό 50+ ετών.

Το 98% των χρηστών συνδέεται στο διαδίκτυο μέσω smartphone και το 94% το πραγματοποιεί καθημερινά. Η Μέση ημερήσια διάρκεια σύνδεσης φτάνει στα 131 λεπτά την ημέρα ενώ οι χρήστες 16-24 ετών αφιερώνουν τον περισσότερο χρόνο, δηλαδή 168 λεπτά την ημέρα.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις