«Πήραμε και συνεχίζουμε να παίρνουμε σειρά μέτρων για την αντιμετώπιση της ακρίβειας» τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης

Την παράταση του μέτρου απαγόρευσης προωθητικών ενεργειών όταν οι επιχειρήσεις προβαίνουν σε ανατιμήσεις των προϊόντων, ανακοίνωσε ο υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος από το βήμα της Βουλής.

«Πήραμε, και συνεχίζουμε να παίρνουμε σειρά μέτρων για την αντιμετώπιση της ακρίβειας. Έτσι, απέδωσε πολύ σοβαρά η εφαρμογή του πλαφόν στις παραπλανητικές εκπτώσεις, το μέτρο της απαγόρευσης προωθητικών ενεργειών όταν κάνουν ανατιμήσεις, που ήταν για τρεις μήνες και λήγει στα τέλη Οκτωβρίου, αλλά θέλω να ανακοινώσω ότι σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να καταργήσει η κυβέρνηση και ενδεχομένως να το επεκτείνει, όχι μόνο σε ό,τι αφορά το χρονικό του όριο, αλλά και στην διάρκεια εφαρμογής του» ανέφερε μεταξύ άλλων, ο κ. Θεοδωρικάκος απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της Πλεύσης Ελευθερίας, Αλέξανδρου Καζαμία, για την ακρίβεια.

Αναφερόμενος στον πληθωρισμό βασικών ειδών διατροφής, ο κ. Θεοδωρικάκος σημείωσε πως η Ελλάδα επί 10 μήνες είχε κινηθεί σε πολύ χαμηλά επίπεδα σε σχέση με τον μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

«Η ζήτηση το καλοκαίρι παραδοσιακά εκτινάσσεται σε όλα τα προϊόντα λόγω αύξησης του τουρισμού, ενώ στο κέντρο του καλοκαιριού τον Ιούλιο ήταν μικρότερος ο πληθωρισμός από τον μέσο όρο της Ε.Ε., την ίδια ώρα που χώρες γειτονικές μας, όπως η Ρουμανία και η Βουλγαρία είχαν πληθωρισμό της τάξεως 7% και 8%. Ακόμη και η Ολλανδία, που είναι μεγάλη παραγωγός χώρα κρέατος -εκεί πόνεσε το καλοκαίρι ο Έλληνας καταναλωτής- είχε και εκείνη πληθωρισμό στο συγκεκριμένο κομμάτι 3,9%», ανέφερε. Απέδωσε δε, τη μεγάλη απόκλιση που εμφανίζεται στα στοιχεία της Eurostat, στο ότι «δεν λαμβάνει υπόψη της την κατανάλωση λαδιού, που αποτελεί πολύ σημαντικό κομμάτι για την ελληνική κοινωνία και την οικονομία».

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις