Σούπερ μάρκετ: Στα 131 εκατ. ευρώ οι online πωλήσει το 5μηνο

Οι πωλήσεις στο online κανάλι των σούπερ μάρκετ αγγίζουν στο 5μηνο του έτους τα 131 εκατ. ευρώ με τη συμμετοχή του στο σύνολο της FMCG αγορά να είναι στο 2,5%.
Σύμφωνα με τη Circana Hellas, η οποία μετά τη στρατηγική συνεργασία της με την Convert Group, μετρά πλέον και το κανάλι του E-Commerce, η συγκεκριμένη αγορά παρουσιάζει αύξηση +6% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024. Ο αριθμός παραγγελιών ήταν αυξημένος κατά 10% ενώ η μέση αξία καλαθιού εμφάνισε μείωση –3%. Η μέση τιμή ανά τεμάχιο παρέμεινε σταθερή ενώ ο αριθμός τεμαχίων ανά καλάθι μειώθηκε κατά 3%.
Τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης εμφανίζουν ο τροφές και τα είδη για κατοικίδια (Pet Supplies) με άνοδο +13%. Τα κατεψυγμένα τρόφιμα καταγράφουν άνοδο +10% σε αξία πωλήσεων, τα φρέσκα τρόφιμα αύξηση +9%, τα προϊόντα bakery 7% ενώ τα βασικά τυποποιημένα τρόφιμα όπως και τα αναψυκτικά νερά +6%. Αντίθετα τα βρεφικά και παιδικά είδη κατέγραψαν πτώση -6%,
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις