Οι πωλήσεις στο online κανάλι των σούπερ μάρκετ αγγίζουν στο 5μηνο του έτους τα 131 εκατ. ευρώ με τη συμμετοχή του στο σύνολο της FMCG αγορά να είναι στο 2,5%.

Σύμφωνα με τη Circana Hellas, η οποία μετά τη στρατηγική συνεργασία της με την Convert Group,  μετρά πλέον και το κανάλι του E-Commerce, η συγκεκριμένη αγορά  παρουσιάζει αύξηση +6% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024. Ο αριθμός παραγγελιών ήταν αυξημένος κατά 10% ενώ η μέση αξία καλαθιού εμφάνισε μείωση –3%. Η μέση τιμή ανά τεμάχιο παρέμεινε σταθερή ενώ ο αριθμός τεμαχίων ανά καλάθι μειώθηκε κατά 3%.

Τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης εμφανίζουν ο τροφές και τα είδη για κατοικίδια (Pet Supplies) με άνοδο +13%. Τα κατεψυγμένα τρόφιμα καταγράφουν άνοδο +10% σε αξία πωλήσεων, τα φρέσκα τρόφιμα αύξηση +9%, τα προϊόντα bakery 7% ενώ τα βασικά τυποποιημένα τρόφιμα όπως και τα αναψυκτικά νερά +6%. Αντίθετα τα βρεφικά και παιδικά είδη κατέγραψαν  πτώση -6%,

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις