Υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης παρά το χαμηλό έως τώρα μερίδιό της στην ελληνική αγορά

Η αγορά της μπύρας το πρώτο πεντάμηνο του 2025 κινήθηκε με πτωτικούς ρυθμούς, μετά από μία πολύ καλή περσινή χρονιά σύμφωνα με στελέχη του κλάδου.

Μοναδική εξαίρεση αποτελεί η μπύρα χωρίς αλκοόλ, μία κατηγορία που ανεβαίνει συνεχώς τόσο στη χώρα μας όσο και διεθνώς. «Θεωρούμε πως η τάση αυτή θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια» εκτιμά ο πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών, Παντελής Κουγιός.

Το μερίδιο της κατηγορίας χωρίς αλκοόλ, είναι ακόμη χαμηλό επί των συνολικών πωλήσεων στην εγχώρια αγορά. Εκτιμάται πως φτάνει κοντά στο 3%, σύμφωνα με όσα είχε επισημάνει πρόσφατα, ο διευθύνων σύμβουλος της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης, Νικήτας Ασπιώτης. Οι ρυθμοί ανάπτυξης όμως που εμφανίζει, όσο και οι προοπτικές της είναι υψηλοί. Κάτι που σχετίζεται με τις νέες συνήθειες που έχουν υιοθετήσει οι καταναλωτές, η στροφή  τους προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής και διατροφής καθώς και η τάση των νεαρότερων ηλικιών να καταναλώνουν λιγότερο αλκοόλ.

Οι παγκόσμιες πωλήσεις της μπύρας χωρίς αλκοόλ, εκτιμάται πως θα αυξηθούν κατά περίπου 6,7%, σε περισσότερα από 50 δισ. δολάρια μέχρι το 2029, από 34 δισ. το 2023 σύμφωνα με την DBRS. Η αντίστοιχη ανάπτυξη της μπύρας με αλκοόλ, υπολογίζεται από την άλλη πλευρά στο 3%.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις