“Shopping in Greece”: Το νέο “στοίχημα” για τον ελληνικό τουρισμό

Στρατηγική συνεργασία ΕΟΤ και ΕΕΣΕ για σύνδεση τουρισμού και εμπορίου
Στο επίκεντρο της νέας στρατηγικής του υπουργείου Τουρισμού βρίσκεται το εμπόριο και η προώθηση των ελληνικών προϊόντων, με τον ΕΟΤ και την ΕΕΣΕ να ξεκινούν στοχευμένη προώθηση του “Shopping in Greece”. Μάλιστα, σήμερα πραγματοποιήθηκε και η υπογραφή του σχετικού μνημονίου μεταξύ του υπουργού Τουρισμού Βασίλη Κικίλια με τον πρόεδρο της ΕΣΕΕ Γιώργο Καρανίκα και τον γενικό γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκη.
Πρόκειται για ένα εγχείρημα που επιθυμεί να συνδέσει τον τουρισμό με το εμπόριο και έχει ως στόχο την προβολή της Ελλάδας ως προορισμό όπου οι επισκέπτες θα μπορούν να κάνουν τα ψώνια τους σε μια ανεπτυγμένη αγορά. Ο κ. Κικίλιας εξέφρασε την πίστη πως το “Shopping in Greece” θα έχει θετικό αντίκτυπο τόσο στις εμπορικές επιχειρήσεις όσο και στην προβολή των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό.
Από την πλευρά του ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης επεσήμανε ότι είναι μια σημαντική προσπάθεια προς την κατεύθυνση της τόνωσης του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας. Ο ΕΟΤ ήδη έχει κάνει μια πρώτη προετοιμασία πώς θα πλασαριστεί στο εξωτερικό το νέο τουριστικό προϊόν και το αμέσως επόμενο διάστημα θα ανακοινωθούν λεπτομέρειες πώς θα “τρέξει” η καμπάνια και μέσω των γραφείων του ΕΟΤ στο εξωτερικό, αλλά και τα δίκτυα επικοινωνίας που ο οργανισμός διαθέτει.
Στην παρέμβαση του ο κ. Καρανίκας σημείωσε ότι 700.000 εργαζόμενοι απασχολούνται στις ελληνικές επιχειρήσεις και πράγματι, όπως είπε, ο εμπορικός κόσμος έχει ανάγκη την προβολή των ελληνικών προϊόντων στις αγορές του εξωτερικού.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις