Το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας διαμορφώνεται σε ιστορικό υψηλό, της τάξεως του 25%.

Υπερδιπλάσια σε σχέση με τα επώνυμα προϊόντα έχουν αυξήσει κατά μέσο όρο τις τιμές τους τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, ωστόσο την ίδια στιγμή έχουν καταφέρει να συγκρατήσουν τον όγκο των πωλήσεών τους, χωρίς να παρουσιάσουν απώλειες.

Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από την εταιρεία ΝielsenIQ για τις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ το πρώτο τετράμηνο του έτους, σύμφωνα με τα οποία το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας διαμορφώνεται σε ιστορικό υψηλό, της τάξεως του 25%.

Παρά τις ανατιμήσεις που υπέστησαν άλλωστε τα Private Label προϊόντα εξακολουθούν να είναι φθηνότερα σε σχέση τα επώνυμα – τα οποία επίσης αύξησαν τις τιμές τους-  αποτελώντας μια εναλλακτική, οικονομικότερη λύση για τις αγορές των καταναλωτές εν μέσω των πληθωριστικών πιέσεων. Είναι άλλωστε κι εκείνα που σε σημαντικό  ποσοστό επιλέγουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ να βάλουν στις εβδομαδιαίες λίστες τους στο «καλάθι του νοικοκυριού» ώστε σε αυτά να συγκρατήσουν τις αυξήσεις.

Πάντως, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας NielsenIQ, η χαμηλότερη τιμή τους δεν αποτελεί τον μοναδικό λόγο για τον οποίο τα επιλέγουν οι καταναλωτές.

Συγκεκριμένα, σε ποσοστό άνω του 75%, οι καταναλωτές που αγοράζουν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας δηλώνουν ότι δεν το κάνουν μόνο για τη σχετικά χαμηλή τιμή, αλλά και επειδή θεωρούν ότι είναι εξίσου ποιοτικά με τα επώνυμα.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις